(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
Alvin såg på slagsmålet han ville stoppa dom
16 dec, 2013 09:10
|
|
Borttagen
|
de båda försökte döda varandra
16 dec, 2013 10:01
|
|
Borttagen
|
Mikael ställde sig emellan dom båda
" sluta nu båda två " sa Mikael
16 dec, 2013 10:59
|
|
Borttagen
|
''håll dig utanför det här'' sa Isak argt
''ja håll dig borta jag tänker spöa en falk här'' sa Viktor
16 dec, 2013 11:03
|
|
Borttagen
|
" jag tycker inte ni ska spöa upp varandra " sa Mikael och vägrade flytta på sig
16 dec, 2013 11:06
|
|
Borttagen
|
både Isak & Viktor tittade argt på Mikael
16 dec, 2013 11:33
|
|
Borttagen
|
" och vi som ska jobba som ett team " sa Mikael
16 dec, 2013 11:36
|
|
Borttagen
|
''visst vi ska jobba som ett team'' sa Isak & log galet
''om det är det du vill'' sa Viktor & både Viktor & Isak började att attackera Mikael
16 dec, 2013 11:43
|
|
Borttagen
|
Mikael föll ner på knäna hans örnar började försvara honom
16 dec, 2013 11:45
|
|
Borttagen
|
''hej sluta bråka nu'' sa Chibi nervöst
Isak attckerade Chibi med falkarna.
Chibi fick fram sina ugglor
16 dec, 2013 11:47
|
Du får inte svara på den här tråden.