Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
Plastgran
Vi har alltid haft det och jag tycker inte alls det förstör julkänslan bara för att man har en av plast! Det är lika julig ändå!
23 dec, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Trots att det kan kännas mer "juligt" med riktig gran så väljer jag plastgran för att jag har haft samma plastgran i flera år och jag nöjer mig med det. :3
24 dec, 2012 10:00 |
|
Lurad
Elev |
Vanlig för de luktar så gott :3
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 24 dec, 2012 10:32 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 dec, 2012 11:08 |
|
melle-hjrta
Elev |
plastgran
24 dec, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Vanlig gran! ♥
Doften av jul... Mmm :3 26 dec, 2012 19:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
När det lider mot jul, knäck, plastgran
Fast vad gäller plastgran så är jag kluven. Som barn hade vi alltid riktig gran - men vi hade också många husdjur och granen barrade ner fort som satan när vattnet i granen druckits upp av djuren (tok för ofta ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 dec, 2012 21:05 |
|
baramin
Elev |
Plastgran. Alltså, vi hade en riktig förra året. FY TUSAN vad jobbigt det var att vattna den hela tiden. Happy plastic all the way!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 dec, 2012 21:07 |
|
Måntass
Elev |
Hade riktiga granar som liten, men sedan pappa blev allergisk kör vi bara med plastgranar.
Kanske riktiga granar är liiiite bättre ![]()
26 dec, 2012 21:10 |
|
themarauder
Lärare |
Personligen föredrar jag ju vanlig gran eftersom att de luktar så gott, och de är finare!! =) Men förstår ju att plastgranen har sina fördelar. Specieltl på officiella platser!
=) - just like themarauder 26 dec, 2012 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen