Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
4 apr, 2017 15:09 |
|
Hermionez-04
Elev |
I'm writing this ironically. 4 apr, 2017 15:33 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Emmi: Jag får ut finska provet om 4 minuter.. Faaa.. Men du är ju finsk så det går säkert braaaaa hoppas du inte dog Jag dog inte.. Doock kommer jag bli halshuggen när jag visar mamma det
4 apr, 2017 15:48 |
|
Agnate
Elev |
4 apr, 2017 15:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL?
Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh
4 apr, 2017 21:21 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL? Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh Vad gick fel?
4 apr, 2017 22:13 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL? Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh Vad gick fel? Objekte..
4 apr, 2017 22:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL? Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh Vad gick fel? Objekte.. Huh?
4 apr, 2017 22:16 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL? Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh Vad gick fel? Objekte.. Huh? I finska provve.. skicka jaint bild på vitsorde åt dej?
4 apr, 2017 22:19 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL? Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh Vad gick fel? Objekte.. Huh? I finska provve.. skicka jaint bild på vitsorde åt dej? Joo men vad är objekt?? xD jag har 10 i mofi och vet inte
4 apr, 2017 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen