Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
2 apr, 2017 20:51 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: 53 elevhemspoäng tjänade jag åt SLytherin idag x) Inte helt dåligt! Hahhah jag tjänade bara 15 ;(
2 apr, 2017 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: 53 elevhemspoäng tjänade jag åt SLytherin idag x) Inte helt dåligt! Är inte alls avis. Jag fick typ 30 och lite mer 2 apr, 2017 21:08 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
2 apr, 2017 21:22 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: 53 elevhemspoäng tjänade jag åt SLytherin idag x) Inte helt dåligt! Hahhah jag tjänade bara 15 ;( De e juu endå braaa! OCH GRATTIS IMR FÅR DU EN MOD TUMME!!
2 apr, 2017 21:29 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: GUYS JAG ÄR MASTER OF DEATH OCH DET HAR TAGIT JÄTTELÄNGE MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN DET!! Grattis!!! 2 apr, 2017 21:42 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: GUYS JAG ÄR MASTER OF DEATH OCH DET HAR TAGIT JÄTTELÄNGE MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN DET!! GRATTIS!!! I'm writing this ironically. 3 apr, 2017 06:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: GUYS JAG ÄR MASTER OF DEATH OCH DET HAR TAGIT JÄTTELÄNGE MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN DET!! *Applåderar* GRATTIS!!!! 3 apr, 2017 07:21 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: GUYS JAG ÄR MASTER OF DEATH OCH DET HAR TAGIT JÄTTELÄNGE MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN DET!! GRATTIIIIIISS!!!! ♥ ♥
3 apr, 2017 08:30 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: GUYS JAG ÄR MASTER OF DEATH OCH DET HAR TAGIT JÄTTELÄNGE MEN NU ÄR JAG ÄNTLIGEN DET!! GRAAAATTIIIS!!!! ![]()
3 apr, 2017 08:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen