Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyGranger
Elev |
Vi förlorade alla matcher! Varenda en! Men även om vi kanske inte hade vunnit alla ändå, så tycker jag det är tråkigt att andra lag sätter in Svår-spelare i en lätt-cup! Alltså när det är nivå Lätt och andra sätter in deras svår-spelare bara för att vinna?! (Spelar nivå lätt för att jag inte kunnat spela matcher på över 1 år pga skada) Men Aja vi fick i alla fall en hel del träning! (Och skador)
Tack för alla lyckoönskningar förresten ♥ 1 apr, 2017 15:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av GinnyGranger: Vi förlorade alla matcher! Varenda en! Men även om vi kanske inte hade vunnit alla ändå, så tycker jag det är tråkigt att andra lag sätter in Svår-spelare i en lätt-cup! Alltså när det är nivå Lätt och andra sätter in deras svår-spelare bara för att vinna?! (Spelar nivå lätt för att jag inte kunnat spela matcher på över 1 år pga skada) Men Aja vi fick i alla fall en hel del träning! (Och skador) Tack för alla lyckoönskningar förresten ♥ Säkert jätte bra kämpat! Ja när de lägger in bra spelare för lätta kupper.. Man blir så irriterad på dem!
1 apr, 2017 20:08 |
|
Holytail
Elev |
2 apr, 2017 00:11 |
|
Siggan 09
Elev |
Haha, kul att du är kär, men lite jobbigt det dära. xD “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 2 apr, 2017 09:08 |
|
Borttagen
|
rip holly 2k17 2 apr, 2017 09:50 |
|
Emmi
Prefekt |
OM EN TIMMA SÅ BÖRJAR BEUTY AND THE BEAST ICH DÅ SER JAG PÅ DEN OCH AJG ÄR SÅ TAGGAD ATT JAG DÖÖÖÖÖRR
2 apr, 2017 12:15 |
|
fearless
Elev |
2 apr, 2017 14:11 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2017 14:18 |
|
Alicha black
Elev |
2 apr, 2017 15:13 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Vi förlorade alla matcher! Varenda en! Men även om vi kanske inte hade vunnit alla ändå, så tycker jag det är tråkigt att andra lag sätter in Svår-spelare i en lätt-cup! Alltså när det är nivå Lätt och andra sätter in deras svår-spelare bara för att vinna?! (Spelar nivå lätt för att jag inte kunnat spela matcher på över 1 år pga skada) Men Aja vi fick i alla fall en hel del träning! (Och skador) Tack för alla lyckoönskningar förresten ♥ I feel u ... Vi förlorade 6 av 8 matcher i vår serie, men vi ska också på kupp nästa helg så vi hoppas verkligen på större lycka då! (Det roliga är att vi vann mot serieledarna och ett lag som ligger trea, men inte mot de sämre lagen x)) 2 apr, 2017 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen