Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av GinnyGranger: Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering... Va! Får ni välja? Jag fick välja lågstadium eftersom jag hade lika långt till alla/gratis skolskjuts till alla men högstadieskolan skulle varit de samma vilken skola jag än valt! Fast inne i stan får man välja mellan 2 skolor kanske.. Nee.. Ne pkej jag skämta. Det beror typ på vart de bor Men gymnasie.. jag ska ha valt om 10 månader?! Ehh..
30 mar, 2017 16:38 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyGranger: Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering... Va! Får ni välja? Jag fick välja lågstadium eftersom jag hade lika långt till alla/gratis skolskjuts till alla men högstadieskolan skulle varit de samma vilken skola jag än valt! Fast inne i stan får man välja mellan 2 skolor kanske.. Nee.. Ne pkej jag skämta. Det beror typ på vart de bor Men gymnasie.. jag ska ha valt om 10 månader?! Ehh.. Alltså det jag menade var att jag hade sökt till 2 skolor och kommit in på båda, men att jag först nu bestämde mig för vilken skola jag ville börja på 30 mar, 2017 16:46 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Jag tycker att alla kan gå in och kolla på och stödja vår klass blogg till teknikåttan hahah
http://ksnorra82.blogspot.se/ 30 mar, 2017 17:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyGranger: Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering... Va! Får ni välja? Jag fick välja lågstadium eftersom jag hade lika långt till alla/gratis skolskjuts till alla men högstadieskolan skulle varit de samma vilken skola jag än valt! Fast inne i stan får man välja mellan 2 skolor kanske.. Nee.. Ne pkej jag skämta. Det beror typ på vart de bor Men gymnasie.. jag ska ha valt om 10 månader?! Ehh.. Alltså det jag menade var att jag hade sökt till 2 skolor och kommit in på båda, men att jag först nu bestämde mig för vilken skola jag ville börja på Aha! Vad kul att du kom in på båda
30 mar, 2017 21:07 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyGranger: Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering... Va! Får ni välja? Jag fick välja lågstadium eftersom jag hade lika långt till alla/gratis skolskjuts till alla men högstadieskolan skulle varit de samma vilken skola jag än valt! Fast inne i stan får man välja mellan 2 skolor kanske.. Nee.. Ne pkej jag skämta. Det beror typ på vart de bor Men gymnasie.. jag ska ha valt om 10 månader?! Ehh.. Alltså det jag menade var att jag hade sökt till 2 skolor och kommit in på båda, men att jag först nu bestämde mig för vilken skola jag ville börja på Aha! Vad kul att du kom in på båda Grattis att du kom in på båda i allafall! I'm writing this ironically. 30 mar, 2017 21:22 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyGranger: Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering... Va! Får ni välja? Jag fick välja lågstadium eftersom jag hade lika långt till alla/gratis skolskjuts till alla men högstadieskolan skulle varit de samma vilken skola jag än valt! Fast inne i stan får man välja mellan 2 skolor kanske.. Nee.. Ne pkej jag skämta. Det beror typ på vart de bor Men gymnasie.. jag ska ha valt om 10 månader?! Ehh.. Alltså det jag menade var att jag hade sökt till 2 skolor och kommit in på båda, men att jag först nu bestämde mig för vilken skola jag ville börja på Aha! Vad kul att du kom in på båda Grattis att du kom in på båda i allafall! Yasss! 31 mar, 2017 14:52 |
|
Alicha black
Elev |
31 mar, 2017 16:57 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Alicha black: Idaaag är det trans day of visibility! Oxh det är bra hejdå Jag veet!! Någon på anslagstavlan påminde mig....
31 mar, 2017 21:12 |
|
GinnyGranger
Elev |
Tagga fotbollscup
1 apr, 2017 08:15 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
1 apr, 2017 09:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen