Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: ^^ Aldrig hört namnet (på serien då x) ) JAG FUSKADE INTEEEEE JAG SKA PÅ BEUTY & THE BEAST PÅ SÖNDAGOCH JAG HYPAR SÖNDER AV ATT JAG ÄR SÅ TAAAGAGAAAD OCH HON SOM JAG SKA MED FYLLER PÅ LÖRDAAG SÅ JAG HAR MASSOR MED CHOKLAD SOM FÖDELSEDAGSPRESENT ÅT HENNE DÅÅÅ xD DEN ÄR AAAAASBRA DEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA SÅG DEN PÅ PREMIÄREN DEN VAR GOALS Jag såg den också på premiären...Och asså!! DEN ÄR SÅ SJUKT BRAA! ♥♥♥♥ Ni som inte har sett den, se den!!! ♥ ![]()
30 mar, 2017 07:53 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: ^^ Aldrig hört namnet (på serien då x) ) JAG FUSKADE INTEEEEE JAG SKA PÅ BEUTY & THE BEAST PÅ SÖNDAGOCH JAG HYPAR SÖNDER AV ATT JAG ÄR SÅ TAAAGAGAAAD OCH HON SOM JAG SKA MED FYLLER PÅ LÖRDAAG SÅ JAG HAR MASSOR MED CHOKLAD SOM FÖDELSEDAGSPRESENT ÅT HENNE DÅÅÅ xD DEN ÄR AAAAASBRA DEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA SÅG DEN PÅ PREMIÄREN DEN VAR GOALS Jag såg den också på premiären...Och asså!! DEN ÄR SÅ SJUKT BRAA! ♥♥♥♥ Ni som inte har sett den, se den!!! ♥ JAG HAR INTE SETT DEN ÄN JAG SKÄMS (men jag har inte haft tid) (och ångesten håller mig hemma om helgerna) (det är min ursäkt)
30 mar, 2017 08:07 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Emmi: IDAG HAR JAG VARIT MEDLEM I SKUGGKLANEN 2 ÅR!!!! (Och jag har haft min användare i år och 3 månader.. Logik x) ) GRATTISSSS I ÄFTERSKOTTTT TTT
30 mar, 2017 09:17 |
|
illusionofcool
Elev |
Okej, men kan vi diskutera hur skuggklanen actually är 2 år??!!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 30 mar, 2017 09:27 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Okej, men kan vi diskutera hur skuggklanen actually är 2 år??!! Kan vi diskutera hur vi alla missade tvåårsdagen?? Men rly dåeh. Två år. Det är helt otroligt fantastiskt coolt. 30 mar, 2017 10:14 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av illusionofcool: Okej, men kan vi diskutera hur skuggklanen actually är 2 år??!! Kan vi diskutera hur vi alla missade tvåårsdagen?? Men rly dåeh. Två år. Det är helt otroligt fantastiskt coolt. Jag vet omg♥.♥
30 mar, 2017 10:31 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av illusionofcool: Okej, men kan vi diskutera hur skuggklanen actually är 2 år??!! Kan vi diskutera hur vi alla missade tvåårsdagen?? Men rly dåeh. Två år. Det är helt otroligt fantastiskt coolt. Jag vet omg♥.♥ Jag insåg det också igårkväll.. Kan ingen typ prdna en uppesittarkväll för att fira öite i efterkott? x)
30 mar, 2017 11:18 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Okej, men kan vi diskutera hur skuggklanen actually är 2 år??!! Wow 2 år grattis till klanen i guessss
30 mar, 2017 11:52 |
|
GinnyGranger
Elev |
Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering...
30 mar, 2017 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyGranger: Nu har jag äntligen valt vilken skola jag ska börja på! Efter typ 2 månaders fundering... vad skönt! min skola är från f-9 så jag har ångest över gymnasielinje haha 30 mar, 2017 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen