Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: ^^ Aldrig hört namnet (på serien då x) ) JAG FUSKADE INTEEEEE JAG SKA PÅ BEUTY & THE BEAST PÅ SÖNDAGOCH JAG HYPAR SÖNDER AV ATT JAG ÄR SÅ TAAAGAGAAAD OCH HON SOM JAG SKA MED FYLLER PÅ LÖRDAAG SÅ JAG HAR MASSOR MED CHOKLAD SOM FÖDELSEDAGSPRESENT ÅT HENNE DÅÅÅ xD DEN ÄR AAAAASBRA 28 mar, 2017 23:05 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej Det är Izzy från ShadowHunters... Vaa är det Izzy?? Det ser inte alls ut som hon Nej, det är Veronica från Riverdale (en serie)! Men då funkar det inte för mig att byta profilbild på mobilen, jag får testa på datorn ikväll
29 mar, 2017 08:47 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej Det är Izzy från ShadowHunters... Vaa är det Izzy?? Det ser inte alls ut som hon Nej, det är Veronica från Riverdale (en serie)! Men då funkar det inte för mig att byta profilbild på mobilen, jag får testa på datorn ikväll Har du en iPhone? Jag har ibland problem med att tagga folk, länka bilder och webbadresser mm när jag är inne på min iPad. Men på mobilen (samsung) brukar sånt gå bra
29 mar, 2017 10:47 |
|
fearless
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej Det är Izzy från ShadowHunters... Vaa är det Izzy?? Det ser inte alls ut som hon Nej, det är Veronica från Riverdale (en serie)! Men då funkar det inte för mig att byta profilbild på mobilen, jag får testa på datorn ikväll Har du en iPhone? Jag har ibland problem med att tagga folk, länka bilder och webbadresser mm när jag är inne på min iPad. Men på mobilen (samsung) brukar sånt gå bra Ja, jag har en iPhone. Men jag testar på datorn ikväll Vilka här har snapchat? Skulle gärna prata med folk där då jag är aktivare där
29 mar, 2017 13:21 |
|
Skyfall
Elev |
29 mar, 2017 14:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av fearless: Skrivet av Skyfall: Skrivet av fearless: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej Det är Izzy från ShadowHunters... Vaa är det Izzy?? Det ser inte alls ut som hon Nej, det är Veronica från Riverdale (en serie)! Men då funkar det inte för mig att byta profilbild på mobilen, jag får testa på datorn ikväll Har du en iPhone? Jag har ibland problem med att tagga folk, länka bilder och webbadresser mm när jag är inne på min iPad. Men på mobilen (samsung) brukar sånt gå bra Ja, jag har en iPhone. Men jag testar på datorn ikväll Vilka här har snapchat? Skulle gärna prata med folk där då jag är aktivare där Jag har försökt på samsung & nokia mobiler att byta profilbild men jag kan inte heller Jag har snapchat! emmiiihhs kan du gärna adda!
29 mar, 2017 15:17 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
29 mar, 2017 15:45 |
|
Emmi
Prefekt |
IDAG HAR JAG VARIT MEDLEM I SKUGGKLANEN 2 ÅR!!!! (Och jag har haft min användare i år och 3 månader.. Logik x) )
29 mar, 2017 16:39 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Emmi: IDAG HAR JAG VARIT MEDLEM I SKUGGKLANEN 2 ÅR!!!! (Och jag har haft min användare i år och 3 månader.. Logik x) ) GRATTIIIIIIIIIS!!!!! www.kulturforeningennimbus.com 29 mar, 2017 17:56 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: ^^ Aldrig hört namnet (på serien då x) ) JAG FUSKADE INTEEEEE JAG SKA PÅ BEUTY & THE BEAST PÅ SÖNDAGOCH JAG HYPAR SÖNDER AV ATT JAG ÄR SÅ TAAAGAGAAAD OCH HON SOM JAG SKA MED FYLLER PÅ LÖRDAAG SÅ JAG HAR MASSOR MED CHOKLAD SOM FÖDELSEDAGSPRESENT ÅT HENNE DÅÅÅ xD DEN ÄR AAAAASBRA DEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA SÅG DEN PÅ PREMIÄREN DEN VAR GOALS So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 mar, 2017 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen