Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
28 mar, 2017 17:50 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
HAR NÅGON TIPS PÅ STÄLLE ATT PRAOA???
Har praoat på dagis redan, så gärna någon annanstans 28 mar, 2017 17:57 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: HAR NÅGON TIPS PÅ STÄLLE ATT PRAOA??? Har praoat på dagis redan, så gärna någon annanstans Pizzeria, mcdonalds, blomsterbutik, frisör
28 mar, 2017 17:59 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Ellaravenclaw: HAR NÅGON TIPS PÅ STÄLLE ATT PRAOA??? Har praoat på dagis redan, så gärna någon annanstans Lunch ställe, café, biblotek, hotell, mat butik, bokhandel, klädbutik eller lågstadium? x)
28 mar, 2017 18:01 |
|
fearless
Elev |
jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem??
(om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara)
28 mar, 2017 20:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: HAR NÅGON TIPS PÅ STÄLLE ATT PRAOA??? Har praoat på dagis redan, så gärna någon annanstans loreal typ xD något stort företag liksom So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 28 mar, 2017 20:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej
28 mar, 2017 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej Det är Izzy från ShadowHunters... 28 mar, 2017 21:37 |
|
Emmi
Prefekt |
^^
Aldrig hört namnet (på serien då x) ) JAG FUSKADE INTEEEEE JAG SKA PÅ BEUTY & THE BEAST PÅ SÖNDAGOCH JAG HYPAR SÖNDER AV ATT JAG ÄR SÅ TAAAGAGAAAD OCH HON SOM JAG SKA MED FYLLER PÅ LÖRDAAG SÅ JAG HAR MASSOR MED CHOKLAD SOM FÖDELSEDAGSPRESENT ÅT HENNE DÅÅÅ xD
28 mar, 2017 21:40 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av fearless: jag kan inte byta profilbild... någon som har samma problem?? (om inte min profilbild har bytts men jag kan inte se det? är min profilbild en tjej som ligger på blommor? för det är det jag vill att den ska vara) Jag ser en mörkhårig (ish) tjej. Påminner lite om bella swan men inga blommor neej Det är Izzy från ShadowHunters... Vaa är det Izzy?? Det ser inte alls ut som hon
28 mar, 2017 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen