Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Godkväll kära mugglarvänner ♥ ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 20:32 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: linnvendela: Jag pratar redan med så många det blir så tjatigt och det blir för mycket för mig, men tack ändå ! ♥ Varsegod, ta hand om dig eller vad man säger!♥ Dini99: Gokväll! Känns onödigt att prata via internet när vi sitter två meter ifrån varandra och prata om annat också... Jaha. 16 okt, 2011 20:35 |
|
JoLizz
Elev |
16 okt, 2011 20:38 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av MayoGryffindor: linnvendela: Jag pratar redan med så många det blir så tjatigt och det blir för mycket för mig, men tack ändå ! ♥ Varsegod, ta hand om dig eller vad man säger!♥ Dini99: Gokväll! Känns onödigt att prata via internet när vi sitter två meter ifrån varandra och prata om annat också... Håller med♥ ... hehe konstigt;P Mayogryffindor : Du har skitsnygg(!!!) profilblid iallafall ♥ hoppas det kanske hjälper, lite grann snyggingen ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 20:41
|
|
MayoGryffindor
Elev |
linnvendela: Tack bebi ♥
"She's buying the stairway to heaven" 16 okt, 2011 20:40 |
|
Anapneo
Elev |
16 okt, 2011 20:44 |
|
JoLizz
Elev |
16 okt, 2011 20:46 |
|
linnvendela
Elev |
16 okt, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag fick just världens cp ryck och min mamma frågade om jag hade en sjukdom ;___;
16 okt, 2011 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen