Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
21 jan, 2012 12:24 |
|
Borttagen
|
Awwwwwwwwww! Gud vad bra den är ! ♥ Du är så duktig Zazza !
Längtar till fortsättningen ♥ 21 jan, 2012 12:26 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 21 jan, 2012 12:41 |
|
jessipotter
Elev |
Jätte bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 21 jan, 2012 12:46 |
|
Nagato Seno
Elev |
Mer, när du kan/hinner/orkar!
Enade vi stå, splittrade vi falla 21 jan, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Awsome!!
21 jan, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Så himla bra!!
21 jan, 2012 14:29 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!! Bara inte Cass dör...
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 21 jan, 2012 14:35 |
|
Amortentia
Elev |
21 jan, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
DEMELZA:
Mitt hjärta dunkade och jag var yr. Cass har fått samma virus som hon hade som liten.. Kommer hon klara sig en gång till?? Mamma och pappa hade blivit informerade och satt nu och vakade vid hennes sida på Sankt Mungos ( Stavning? xD ) Jag satt i uggle tornet och tittade ut över bergen. Mina tankar var hos Cass hela tiden. - Hej! Jag ryckte till och föll ner ifrån fönstret ner på golvet. Eric rusade fram. - Förlåt att jag skrämde dig.. Jag flinade. - Det är lugnt. Jag slutade att flina och suckade. - Hur är det? Jag log snett mot honom. - Det är väl okej antar jag.. han nickade och satte sig brevid mig på golvet. Vi bara satt där. Tysta.. Efter ett tag vände jag blicken mot Eric. - Vad gör du här? Han ryckte på axlarna. - Här brukar jag vara när jag behöver tänka.. Jag nickade. - Samma här.. Eric tog min hand. - Hon har överlevt det en gång. Hon gör det igen. Det vet du. Jag nickade sakta och brast sedan ut i gråt. Tårarna rann som floder. - Demelza... Eric drog in mig i hans famn. Jag snyftade mot hans axel. När någon kramar en gråter man bara mer..... Sen satt vi så... Dåligt kap mår dåligt. Puss på er 21 jan, 2012 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen