Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Gör dina egna HP föremål

Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål

1 2 3 ... 303 304 305 ... 652 653 654
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Dobby, a free elf:
Gjorde ett inlägg på bloggen om mugglispyssel. c:
Nice blogg.

Påtal om de var de inte snack om att vi tillsammans (alla som ville) skulle göra en sån blogg typ ? =)

23 feb, 2012 21:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ran:
linnlovegood : Härda ut men låt dem inte förstöra ditt liv. Prata med vuxna och om det inte hjälper så anmäll dem till polisen. Om du vill det. De de gör är olagligt och jag ångrar att jag inte anmälde de som mobbade mig i grundskolan...

Jag ska göra en pyggmepuff idag. De är faktiskt ganska coola.
nja alla lärare + skol ppsykologen vet men dom i klassen lysnar inte

23 feb, 2012 21:34

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dobby, a free elf:
Gjorde ett inlägg på bloggen om mugglispyssel. c:
Nice blogg.

Påtal om de var de inte snack om att vi tillsammans (alla som ville) skulle göra en sån blogg typ ? =)


det är den bloggen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

23 feb, 2012 21:34

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av mican00:
min pygmépuff är nästan klar, men jag måste sätta på ögonen först, och mamma lovade att hjälpa mig med det imorgon kväll så bilden kommer då

Jag har tonvis med sådana ögon garn osv. Men jag saknar kartong!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 feb, 2012 21:35

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ran:
linnlovegood : Härda ut men låt dem inte förstöra ditt liv. Prata med vuxna och om det inte hjälper så anmäll dem till polisen. Om du vill det. De de gör är olagligt och jag ångrar att jag inte anmälde de som mobbade mig i grundskolan...

Jag ska göra en pyggmepuff idag. De är faktiskt ganska coola.
nja alla lärare + skol ppsykologen vet men dom i klassen lysnar inte

Men vad konstigt...
Iaf, skolan är skyldig att få det att sluta, även om de måste tvinga mobbarna byta skola. Just so you know. ♥

23 feb, 2012 21:35

Ran
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av mican00:
min pygmépuff är nästan klar, men jag måste sätta på ögonen först, och mamma lovade att hjälpa mig med det imorgon kväll så bilden kommer då

Jag har tonvis med sådana ögon garn osv. Men jag saknar kartong!


Du kan ta fram eller baksidan på tex ett kolegieblock. eller limma ihop några lager papper så att det blir hårt...

Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts.

23 feb, 2012 21:39

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ran:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av mican00:
min pygmépuff är nästan klar, men jag måste sätta på ögonen först, och mamma lovade att hjälpa mig med det imorgon kväll så bilden kommer då

Jag har tonvis med sådana ögon garn osv. Men jag saknar kartong!


Du kan ta fram eller baksidan på tex ett kolegieblock. eller limma ihop några lager papper så att det blir hårt...

Äsch vi har säkert asmånga kartongbitar någonstans. Har trots allt flyttat 7 gånger.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 feb, 2012 21:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ran:
linnlovegood : Härda ut men låt dem inte förstöra ditt liv. Prata med vuxna och om det inte hjälper så anmäll dem till polisen. Om du vill det. De de gör är olagligt och jag ångrar att jag inte anmälde de som mobbade mig i grundskolan...

Jag ska göra en pyggmepuff idag. De är faktiskt ganska coola.
nja alla lärare + skol ppsykologen vet men dom i klassen lysnar inte
Jo samma här "/ De påstår att de inte gjort något och att jag är den taskiga "/

Men om det var jag som vart den taskiga skulle
jag då skriva detta ?

Skrev detta för ett tag sedan: Livet suger fett just nu =(
Känns förfärligt nästan varje dag.
Jag har levt med det länge men det har gått bra men inte längre,
Folk tycker jag är knäpp okej jag vet men bryr jag mig nej, Folk påpekar min klädstil hela tiden ursäkta men jag kan klä på mig men man behöver f'n inte klä sig i fest kläder och sånt, Folk tycker jag är helt korkad för att jag inte gillar robert pattinson (som är asful), och sminkar mig men smink förstör huden tycker jag och tycker smink känns äckligt och konstigt.
Folk pratar skit om mig och hatar mig stirrar på mig och där brister gränsen
för 4 år sen hade jag 8 kompisar nu har jag 1 på fyra år alltså.

Tyckte ni kunde få veta !
-
Varför hatar alla mig?
Varför snackar de skit om mig?
Varför mobbar de mig?

Varför är hästarna de jag litar på mest?

Kommentar: Asså Susanna jag har f*n inte gjort dig något, ljug lagom asså, bara för att du vill att folk ska tycka synd om dig!

Men iallafall ska göra gubbar till Quidditch planen nu

Btw: Tror att vi börjar gå lite off topic om mobbning så jag gjorde en tråd om det där man kan stötta varandra eller skriva av sig om det

EDIT:

23 feb, 2012 21:44

Ran
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Ran:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av mican00:
min pygmépuff är nästan klar, men jag måste sätta på ögonen först, och mamma lovade att hjälpa mig med det imorgon kväll så bilden kommer då

Jag har tonvis med sådana ögon garn osv. Men jag saknar kartong!


Du kan ta fram eller baksidan på tex ett kolegieblock. eller limma ihop några lager papper så att det blir hårt...

Äsch vi har säkert asmånga kartongbitar någonstans. Har trots allt flyttat 7 gånger.



Haha. Då borde du ha det kan man ju tycka
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ran:
linnlovegood : Härda ut men låt dem inte förstöra ditt liv. Prata med vuxna och om det inte hjälper så anmäll dem till polisen. Om du vill det. De de gör är olagligt och jag ångrar att jag inte anmälde de som mobbade mig i grundskolan...

Jag ska göra en pyggmepuff idag. De är faktiskt ganska coola.
nja alla lärare + skol ppsykologen vet men dom i klassen lysnar inte

Men vad konstigt...
Iaf, skolan är skyldig att få det att sluta, även om de måste tvinga mobbarna byta skola. Just so you know. ♥


Jag får erkänna att det inte är konstigt alls... Jag menar, om folk slutade mobbas när de blev tillsagda så skulle det knappt finnas någon mobbing i skolan.
Men det är jätte dåligt och synd att det ska behöva vara så.

Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts.

23 feb, 2012 21:45

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


^ jag kan göra den!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 feb, 2012 21:45

1 2 3 ... 303 304 305 ... 652 653 654

Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål

Du får inte svara på den här tråden.