(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
Alvin började gråta
" Men jag är för svag för att kämpa " sa Alvin
15 dec, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
''ingen är försvag för att kämpa man måste bara tro'' sa Oscar
15 dec, 2013 22:42
|
|
Borttagen
|
Alvin hade inget självförtroende alls han såg ner i marken
15 dec, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
''tänk posetivt vem vet i framtiden kanske du räddar någons liv'' sa Oscar & började att gå
15 dec, 2013 22:45
|
|
Borttagen
|
Alvin tänkte på det Oscar sa hans tanke på självmord var än en gång borta han torkade sina tårar.
15 dec, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 22:57
|
|
Borttagen
|
Alvin reste sig han ville inte gå tillbaka till lägret han gick istället till sitt favorit träd och satte sig lutad mot trädet
15 dec, 2013 22:59
|
|
Borttagen
|
Isak hade börjat bråka med Viktor
15 dec, 2013 23:02
|
|
Borttagen
|
Alvin hörde bråket eftersom hans träd var ganska nära fåglarnas gräns
15 dec, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
det slutade med att Isak & Viktor började slåss mot varandra
16 dec, 2013 07:14
|
Du får inte svara på den här tråden.