Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Jag är lite besviken på att dem inte haft några låtar från RENT i första säsongen. Eller Mer än en låt överlag. >.<
I första säsongen när Idina Menzel (Shelby Corcoran) Dök upp, så förväntade jag mig att få något från RENT. Och när vi ändå är på ämnet. (Ämnet är såklart gästskådespelare från mina favoritmusikaler) Så ÄLSKAR jag att Meat Loaf och Barry Bostwick gästspelar i The Rocky Horror Glee Show. Även om jag ogillar deras version av "Sweet Transvestite". Men man kan inte gilla allt. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 okt, 2012 06:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-24 kl. 08:02
|
|
reckless
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag är lite besviken på att dem inte haft några låtar från RENT än. I första säsongen när Idina Menzel (Shelby Corcoran) Dök upp, så förväntade jag mig att få något från RENT. De har visst en låt från Rent, Take Me or Leave Me..? I avsnitt 13, säsong 2. CharmBlood26477 @ Pottermore 23 okt, 2012 14:54 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av reckless: Skrivet av MizzNina: Jag är lite besviken på att dem inte haft några låtar från RENT än. I första säsongen när Idina Menzel (Shelby Corcoran) Dök upp, så förväntade jag mig att få något från RENT. De har visst en låt från Rent, Take Me or Leave Me..? I avsnitt 13, säsong 2. Åh. Just det. Jag har bara sett säsong 2 en gång (Kollar för andra nu) Så den hade jag glömt. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 okt, 2012 15:20 |
|
Savi
Elev |
SPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFY
SPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFYSPOTIFY!!!
23 okt, 2012 17:08 |
|
Ginny00
Elev |
Med tanke på Savis reaktion funderar jag på om det möjligtvis släppt låtar på Spotify.. Hmm..
23 okt, 2012 18:53 |
|
Correlito
Elev |
Älskar Glee! Fjärde säsongen är nog min favorit, i alla fall de första avsnitten man sett.
Blaine och Sebastian är mina favoriter, helt klart!
23 okt, 2012 19:00 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Med tanke på Savis reaktion funderar jag på om det möjligtvis släppt låtar på Spotify.. Hmm.. Hon har fangirlat det i fb-chatten och på min wall också Fast jag fangirlade tillbaka
23 okt, 2012 19:00 |
|
hyperion
Elev |
23 okt, 2012 20:35 |
|
Stranger
Elev |
IT'S NOT EVEN FUNNY.. Varför??
23 okt, 2012 20:40 |
|
Ginny00
Elev |
Vilken tid imorgon sänds det på TV11?
Mvh kommer sitta bunkrad med täcke, vatten(för att ersätta tårarna), näsdukar och choklad 23 okt, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen