Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
plast
23 dec, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
riktiga, plastgranar doftar inte ett dugg oc de får man inte gå ut i skogen och hämta!
23 dec, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Riktiga. Plastgranar är inte ens fina och dem doftar inte ett dugg. Att bara ha en plastgran på vinden tycker jag förstör en stor del av julkänslan.
23 dec, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Vanlig gran, defenitivt. Plastgranar känns så... Plastiga. Och overkliga. Vanliga granar luktar ju så gott också, iofs tappar de barr, men jag gillar de mest endå
23 dec, 2012 18:04 |
|
Viethina
Elev |
Vanlig gran. Plastgranar känns fejk, inget elakt mot dem som har det men jag gillar dem helt enkelt inte. Enda bra med dem är ju att de är allergivänliga
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 23 dec, 2012 18:17 |
|
Ginny00
Elev |
Riktig tror jag
23 dec, 2012 18:18 |
|
Dream
Elev |
Vanlig gran! Doftar så otroligt gott, och ser vackrare ut. Min hund är också ganska förtjust i dem, haha. ^^
23 dec, 2012 18:30 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Riktiga!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 23 dec, 2012 19:01 |
|
Little J
Elev |
23 dec, 2012 19:14 |
|
Bombarda
Elev |
vanlig gran
Kärlek till alla! 23 dec, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen