Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Jag har franskaprov idag, SO-inlämning idag som jag knappt har börjat med, spanskaredovisning på tisdag som jag också knappt har börjat med, engelskaredovidning den 31 som jag - lyssna här - inte heller har kommit så långt på *host* knappt börjat *host* och sen NO-prov nästa vecka... och vänta, jag missade hela förra veckan så jag var inte med på NO-lektionerna då.... eller mattelektionerna... och jag har matteprov veckan efter nästa....... -.- jättekul omg vad är din skola för ngt???? vad jag frågar mig varje dag xD alltid xD 23 mar, 2017 13:02 |
|
Rupert
Elev |
23 mar, 2017 18:21 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Är det några andra som har kommit med i Teknikåttan hahahh?
23 mar, 2017 19:30 |
|
GinnyGranger
Elev |
I kväll åker jag på scoutövernattning! Yay!
24 mar, 2017 16:39 |
|
Rupert
Elev |
24 mar, 2017 16:48 |
|
Missy The Timelady
Elev |
24 mar, 2017 18:39 |
|
Choixpeau
Elev |
Aven!
aaaaaa 24 mar, 2017 21:25 |
|
GinnyGranger
Elev |
Tagga ligga på mitt liggunderlag och ha tråkigt i 1 timme...
25 mar, 2017 07:27 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Tagga ligga på mitt liggunderlag och ha tråkigt i 1 timme... Jag vet den känslan... “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 25 mar, 2017 07:31 |
|
Emmi
Prefekt |
Bara ett litet tips till er allihopa, ska ni på en 9hs Moåed&Tarktor teori lektioner. Sov mer än 4h natten innan.. Jag är ännu vrken.. Men bara nästan z_z
25 mar, 2017 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen