Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skuggklanen

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

1 2 3 ... 3036 3037 3038 ... 3169 3170 3171
Användare Inlägg
GinnyGranger
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av GinnyGranger:
Rocka, Rocka Sockorna... ♥

Jag har literally alltid omaka strumpor... except today...

Jag har olika varje dag. Varenda en. Utom idag. HUR ÄR DET MÖJLIG!?!?

NOOO

21 mar, 2017 20:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyGranger:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av GinnyGranger:
Rocka, Rocka Sockorna... ♥

Jag har literally alltid omaka strumpor... except today...

Jag har olika varje dag. Varenda en. Utom idag. HUR ÄR DET MÖJLIG!?!?

NOOO

idag hade jag två knästrumpor, den ena regnbågsfärgad och den andra hade "snörning" xD

21 mar, 2017 23:11

Alicha black
Elev

Avatar

+1


22 mars help
Och ja jag skriver det överallt för det är deprimerat och viktigt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F256b4ec38e75dba38a34d4c217ed7484%2Ftumblr_oge40w8o6F1ve4daoo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F7c922bed362a95f4a2caff926df42579%2Ftumblr_ohkzq01stX1st65czo1_500.gif

22 mar, 2017 13:16

GinnyGranger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyGranger:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av GinnyGranger:
Rocka, Rocka Sockorna... ♥

Jag har literally alltid omaka strumpor... except today...

Jag har olika varje dag. Varenda en. Utom idag. HUR ÄR DET MÖJLIG!?!?

NOOO

idag hade jag två knästrumpor, den ena regnbågsfärgad och den andra hade "snörning" xD

Yay!

22 mar, 2017 15:01

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Skrivet av Alicha black:
22 mars help
Och ja jag skriver det överallt för det är deprimerat och viktigt

JAG VET!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

22 mar, 2017 20:08

GinnyGranger
Elev

Avatar


Blöööö! Vår mixer har gått sönder, så jag kan inte göra smoothie!!!

22 mar, 2017 20:18

Siggan 09
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyGranger:
Blöööö! Vår mixer har gått sönder, så jag kan inte göra smoothie!!!

Nee, stackars dig! Hatar när saker går sönder så att man inte kan göra som man har tänkt!

“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

22 mar, 2017 20:26

illusionofcool
Elev

Avatar


Jag har franskaprov idag, SO-inlämning idag som jag knappt har börjat med, spanskaredovisning på tisdag som jag också knappt har börjat med, engelskaredovidning den 31 som jag - lyssna här - inte heller har kommit så långt på *host* knappt börjat *host* och sen NO-prov nästa vecka... och vänta, jag missade hela förra veckan så jag var inte med på NO-lektionerna då.... eller mattelektionerna... och jag har matteprov veckan efter nästa.......
-.-

jättekul

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 mar, 2017 08:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Jag har franskaprov idag, SO-inlämning idag som jag knappt har börjat med, spanskaredovisning på tisdag som jag också knappt har börjat med, engelskaredovidning den 31 som jag - lyssna här - inte heller har kommit så långt på *host* knappt börjat *host* och sen NO-prov nästa vecka... och vänta, jag missade hela förra veckan så jag var inte med på NO-lektionerna då.... eller mattelektionerna... och jag har matteprov veckan efter nästa.......
-.-

jättekul

omg vad är din skola för ngt????

23 mar, 2017 08:34

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Jag har franskaprov idag, SO-inlämning idag som jag knappt har börjat med, spanskaredovisning på tisdag som jag också knappt har börjat med, engelskaredovidning den 31 som jag - lyssna här - inte heller har kommit så långt på *host* knappt börjat *host* och sen NO-prov nästa vecka... och vänta, jag missade hela förra veckan så jag var inte med på NO-lektionerna då.... eller mattelektionerna... och jag har matteprov veckan efter nästa.......
-.-

jättekul

omg vad är din skola för ngt????

vad jag frågar mig varje dag xD

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 mar, 2017 09:29

1 2 3 ... 3036 3037 3038 ... 3169 3170 3171

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

Du får inte svara på den här tråden.