Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Stackars dig. Akta bara så att du inte märker att du är brun på vissa ställen när du vaknar imorgon. XDSkit.. Jag tappade bort en choklad bit i min säng just :o Dock äter jag sista chokladen innan jul just nu.. Ja jag säger detta i alla trådar för att få lite sympati xD ![]() (Det var värt en bild faktist!) Men varför sista chokladen på typ ett år? Är det ett nyårslöfte, eller vad? Hahhah Jag har inte hittat den men jag vet jag tapoade den?! Det är en deal med mamma xD Fast jag får äta glass iallafall!
20 mar, 2017 15:02 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Stackars dig. Akta bara så att du inte märker att du är brun på vissa ställen när du vaknar imorgon. XDSkit.. Jag tappade bort en choklad bit i min säng just :o Dock äter jag sista chokladen innan jul just nu.. Ja jag säger detta i alla trådar för att få lite sympati xD ![]() (Det var värt en bild faktist!) Men varför sista chokladen på typ ett år? Är det ett nyårslöfte, eller vad? Hahhah Jag har inte hittat den men jag vet jag tapoade den?! Det är en deal med mamma xD Fast jag får äta glass iallafall! Du kan ju köpa chokladglass då, i alla fall. “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 20 mar, 2017 15:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Stackars dig. Akta bara så att du inte märker att du är brun på vissa ställen när du vaknar imorgon. XDSkit.. Jag tappade bort en choklad bit i min säng just :o Dock äter jag sista chokladen innan jul just nu.. Ja jag säger detta i alla trådar för att få lite sympati xD ![]() (Det var värt en bild faktist!) Men varför sista chokladen på typ ett år? Är det ett nyårslöfte, eller vad? Hahhah Jag har inte hittat den men jag vet jag tapoade den?! Det är en deal med mamma xD Fast jag får äta glass iallafall! Du kan ju köpa chokladglass då, i alla fall. Japp. Det var första dagen idag.. Gissa vem som köpt chokladglass xD
20 mar, 2017 15:36 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av GinnyGranger: Tror det gick bra, jag får väl resultatet nån gång nästa vecka... Nöice Ointressant information, hehe, men jag fick alla rätt! 20 mar, 2017 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skit.. Jag tappade bort en choklad bit i min säng just :o Dock äter jag sista chokladen innan jul just nu.. Ja jag säger detta i alla trådar för att få lite sympati xD ![]() (Det var värt en bild faktist!) Jag tycker verkligen synd om dig! Jag skulle aldrig klara av att inte äta choklad på 9 månader! Lycka till! 20 mar, 2017 15:58 |
|
Emmi
Prefekt |
HÖRNI VISSTE NINATT IDAG ÄR SLYTHERIN PRIDE DAY!!! SOO HAPPY SLYTHERIN PRIDE DAY ALLA SLYTHERINS!!!!
21 mar, 2017 20:05 |
|
GinnyGranger
Elev |
Rocka, Rocka Sockorna... ♥
21 mar, 2017 20:17 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Rocka, Rocka Sockorna... ♥ Jag har literally alltid omaka strumpor... except today... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 21 mar, 2017 20:19 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av GinnyGranger: Rocka, Rocka Sockorna... ♥ Jag har literally alltid omaka strumpor... except today... Jag har olika varje dag. Varenda en. Utom idag. HUR ÄR DET MÖJLIG!?!?
21 mar, 2017 20:26 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Rocka, Rocka Sockorna... ♥ Hade två svarta...men den ena var från puma och den andra inte såååååå jag är duktig OXH det var medvetet (inte)
21 mar, 2017 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen