Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss #goodlucktumme HOPPAS DU VINNER!!!!!! Tack :3 Haha, nej som alltid vinner jag inte. Därimot fick tre kompisar medalj :3 ![]()
18 mar, 2017 19:18 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss #goodlucktumme HOPPAS DU VINNER!!!!!! Tack :3 Haha, nej som alltid vinner jag inte. Därimot fick tre kompisar medalj :3 Vilken plats kom du på? 18 mar, 2017 21:01 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss #goodlucktumme HOPPAS DU VINNER!!!!!! Tack :3 Haha, nej som alltid vinner jag inte. Därimot fick tre kompisar medalj :3 Vilken plats kom du på? Troligtvis sist Men om mamma har rätt så kom jag på 47 sekunder, har gjort lite bättre... ![]()
18 mar, 2017 21:04 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss #goodlucktumme HOPPAS DU VINNER!!!!!! Tack :3 Haha, nej som alltid vinner jag inte. Därimot fick tre kompisar medalj :3 Vilken plats kom du på? Troligtvis sist Men om mamma har rätt så kom jag på 47 sekunder, har gjort lite bättre... Ok... Vet ingenting om simning, men det var säkert mycket bättre än jag någonsin skulle gjort det♥ XD 18 mar, 2017 21:15 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss Simma lugnt! EDIT: gick det bra menar jag... :3
19 mar, 2017 13:19 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss Simma lugnt! EDIT: gick det bra menar jag... :3 Hehe, man ska nog simma snabbt och inte lugnt på en tävling xD Nja, kunde gjort lite bättre ![]()
19 mar, 2017 15:58 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av illusionofcool: HAIIII! xD VAD HÄNDER I LIVET NURÅ? www.kulturforeningennimbus.com 19 mar, 2017 19:29 |
|
Emmi
Prefekt |
Skit.. Jag tappade bort en choklad bit i min säng just :o Dock äter jag sista chokladen innan jul just nu.. Ja jag säger detta i alla trådar för att få lite sympati xD
![]() (Det var värt en bild faktist!)
19 mar, 2017 21:02 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Stackars dig. Akta bara så att du inte märker att du är brun på vissa ställen när du vaknar imorgon. XDSkit.. Jag tappade bort en choklad bit i min säng just :o Dock äter jag sista chokladen innan jul just nu.. Ja jag säger detta i alla trådar för att få lite sympati xD ![]() (Det var värt en bild faktist!) Men varför sista chokladen på typ ett år? Är det ett nyårslöfte, eller vad? “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 19 mar, 2017 21:34 |
|
JossiMarauder
Elev |
jag gjorde nyss en skräckfilm om ove sundberg ja jag är helt normaloch jag är inte alls helt besatt och troligen i trans av Hamilton nej nej
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 mar, 2017 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen