Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så.. Går det att ignorera det och fortsätta som vanligt? Försöker men de pratar inte med mig sooo vi ska se hur det går men lycka till! Tack!♥ hoppas det löser sig ♥ So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 mar, 2017 19:38 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så.. Går det att ignorera det och fortsätta som vanligt? Försöker men de pratar inte med mig sooo vi ska se hur det går Hade samma i Januari. Det slutade med att vi båda störgrät och redde ut allt mitt i natten och bestämde oss för att inte gräla längre efter att knappt pratat på 3 veckor.. Men ditt gräl kommer INTE att hålla så länge! Mina tips är sjuka och funkar aldrig men jag lät henne lugna ner sig och sedan börja prata med henne
15 mar, 2017 20:07 |
|
Parva Fortemque
Elev |
18 mar, 2017 12:22 |
|
Hermionez-04
Elev |
HELLU! I'm writing this ironically. 18 mar, 2017 12:37 |
|
illusionofcool
Elev |
HAIIII! xD "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 mar, 2017 13:26 |
|
~Hermione Granger~
Elev |
18 mar, 2017 14:57 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av ~Hermione Granger~: vill gärna vara med, vill kallas Hermione om det går bra Vill du inte kallas något mer eget? Välkommen i alla fall, Hermione! “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 18 mar, 2017 15:31 |
|
~Hermione Granger~
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av ~Hermione Granger~: vill gärna vara med, vill kallas Hermione om det går bra Vill du inte kallas något mer eget? Välkommen i alla fall, Hermione! Jag kommer inte på något, tack.
18 mar, 2017 15:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
18 mar, 2017 16:42 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Tagga simtävling nu då... Själva insimmet börjar om 45 min... Och jag är nervössssssssssssss #goodlucktumme HOPPAS DU VINNER!!!!!!
18 mar, 2017 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen