Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
15 mar, 2017 18:17 |
|
Borttagen
|
15 mar, 2017 18:19 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
15 mar, 2017 19:01 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Protip: om du inte vet vilken som är bäst så ta typ den som är närmast för jag spenderar typ en och en halv timme på bussen varje dag sååå xPJag har kommit in på båda skolorna jag sökt till och nu måste den otroligt dåliga beslutstagaren JAG ta ett beslut och välja vilken jag ska börja på... aaaaaa 15 mar, 2017 19:10 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 mar, 2017 19:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så..
15 mar, 2017 19:23 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så.. Går det att ignorera det och fortsätta som vanligt? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 mar, 2017 19:24 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så.. Går det att ignorera det och fortsätta som vanligt? Försöker men de pratar inte med mig sooo vi ska se hur det går
15 mar, 2017 19:34 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så.. Går det att ignorera det och fortsätta som vanligt? Försöker men de pratar inte med mig sooo vi ska se hur det går men lycka till! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 15 mar, 2017 19:36 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av JossiMarauder: Skrivet av bottleofelixfelicis: Vad ska man göra när man har haft drama med bästisarna och man ska tillbringa 2h i kyrkan med dem? :\ vad för sorts drama? Typ gräl och så.. Går det att ignorera det och fortsätta som vanligt? Försöker men de pratar inte med mig sooo vi ska se hur det går men lycka till! Tack!♥
15 mar, 2017 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen