Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: ![]() Det är är perfektion. Nu kan jag dö i frid. Jag skrattar varenda gång jag ser det. Mitt liv är komplett. xD ATTACK ON TITAAAN
12 mar, 2017 15:52 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Vi övar på att skriva Cv och personligt brev.
'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... ![]()
12 mar, 2017 18:27 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.)
12 mar, 2017 18:45 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.) Haha tror inte vi ska få betyg på det... Men den ska vara inlämnad idag och det kommer inte hända... ![]()
12 mar, 2017 18:47 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.) Haha tror inte vi ska få betyg på det... Men den ska vara inlämnad idag och det kommer inte hända... Vänta.. Det är ju söndag!?
12 mar, 2017 18:48 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.) Haha tror inte vi ska få betyg på det... Men den ska vara inlämnad idag och det kommer inte hända... Vänta.. Det är ju söndag!? Den skulle vara inne i fredags men det var för lite tid för alla (en dag) så vi fick som läxa men det kommer inte gå för att jag tycker det är svårt och kommer inte in i Classroom så att... Dx ![]()
12 mar, 2017 18:51 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.) Haha tror inte vi ska få betyg på det... Men den ska vara inlämnad idag och det kommer inte hända... Vänta.. Det är ju söndag!? Den skulle vara inne i fredags men det var för lite tid för alla (en dag) så vi fick som läxa men det kommer inte gå för att jag tycker det är svårt och kommer inte in i Classroom så att... Dx NOOUU! Hoppas du lyckas få den färdig & att du komemr in! Annars får vi hoppas att läraren inte blir arg!
12 mar, 2017 18:52 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.) Haha tror inte vi ska få betyg på det... Men den ska vara inlämnad idag och det kommer inte hända... Vänta.. Det är ju söndag!? Den skulle vara inne i fredags men det var för lite tid för alla (en dag) så vi fick som läxa men det kommer inte gå för att jag tycker det är svårt och kommer inte in i Classroom så att... Dx NOOUU! Hoppas du lyckas få den färdig & att du komemr in! Annars får vi hoppas att läraren inte blir arg! Nja, tror inte hon blir så arg... Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
12 mar, 2017 19:00 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Vi övar på att skriva Cv och personligt brev. 'Arbetsgivaren vill ha en "levande" person' Skriver som en tråkig utdöd robot... Fast du komemr ändå få ett A säkerrt! Dock gör jag likaddant alltid.. (Jag får inte A men jag får aldrig över ett C typ så.) Haha tror inte vi ska få betyg på det... Men den ska vara inlämnad idag och det kommer inte hända... Vänta.. Det är ju söndag!? Den skulle vara inne i fredags men det var för lite tid för alla (en dag) så vi fick som läxa men det kommer inte gå för att jag tycker det är svårt och kommer inte in i Classroom så att... Dx NOOUU! Hoppas du lyckas få den färdig & att du komemr in! Annars får vi hoppas att läraren inte blir arg! Nja, tror inte hon blir så arg... Spoiler: Tryck här för att visa! Digestive-kex So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 mar, 2017 19:14 |
|
GinnyGranger
Elev |
Vi har Engelskaprov på fredag och jag har typ panik för vi ska skriva en text om en resa till ett engelsktalande land
12 mar, 2017 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen