@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! Du har mer erfarenhet av mig! Det enda jag har gjort i skådespeleriväg är att stå framför spegeln och öva på en redovisning jag skulle ha.. Och det är ju inte ens skådespeleri x) ^^ Det går nog bra ändå! Så länge man tror på sig själv och har en positiv attityd så tror jag att det kan gå bra. Dock så måste man ha 'det' som dom söker, och det har väl mycket med både personlighet och utseende att göra :s vad 'det' är vet bara dom. Precis! Har hört av flera som castar skådespelare att dom ibland bara ser en person och direkt tänker "det där är personen som ska ha rollen!" och då är dom andra rätt chanslösa x) Så man får ju bara hoppas på att man ser ut precis som en av karaktärerna i deras huvuden! Vilken roll tror du att det är störst chans att du skulle kunna bli castad till? Jag vet inte, jag har inte läst klart boken än (lite mindre än hälften kvar bara, men tycker den är rätt utdragen just nu). I början tänkte jag mig Anna-Karin, men nu gillar jag inte karaktären alls och jag känner inte igen mig i henne heller, förutom det i början att hon gärna har stora kläder på sig, hamnar i bakgrunden (och katten i fickan, hur gulligt var inte det?!). Men Rebecca kanske. Förutom att jag inte är SÅ smal då. Hade dock kunnat tänka mig att gå ned i vikt inför en roll xD haha, faktiskt. Man gör ju vad som krävs. 11 nov, 2011 23:34 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: är jag inte awesome or what?!jag gråter när jag är trött eller gjorde det jag har bara en period just nu när det blir reklam på tv klockan fyra-fem på dagen kurar jag mig ner i soffan ännu mer och somnar. ![]() 11 nov, 2011 23:34 |
|
Enchanted
Elev |
^
^ Var är det gör casting ni ska gå på? 11 nov, 2011 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jedward kommer till Göteborg för att ha en konsert i januari Jag ska också se dom, i Gbg^^. Funderar på att åka upp till Örebro också, och bara försöka umgås med dom så mycket som möjligt, haha. Får se! Enchanted: Cirkeln-filmen! 11 nov, 2011 23:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag måste bara komma
Hihih, lyssnar just nu på Lipstick "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 23:37 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! Du har mer erfarenhet av mig! Det enda jag har gjort i skådespeleriväg är att stå framför spegeln och öva på en redovisning jag skulle ha.. Och det är ju inte ens skådespeleri x) ^^ Det går nog bra ändå! Så länge man tror på sig själv och har en positiv attityd så tror jag att det kan gå bra. Dock så måste man ha 'det' som dom söker, och det har väl mycket med både personlighet och utseende att göra :s vad 'det' är vet bara dom. Precis! Har hört av flera som castar skådespelare att dom ibland bara ser en person och direkt tänker "det där är personen som ska ha rollen!" och då är dom andra rätt chanslösa x) Så man får ju bara hoppas på att man ser ut precis som en av karaktärerna i deras huvuden! Vilken roll tror du att det är störst chans att du skulle kunna bli castad till? Jag vet inte, jag har inte läst klart boken än (lite mindre än hälften kvar bara, men tycker den är rätt utdragen just nu). I början tänkte jag mig Anna-Karin, men nu gillar jag inte karaktären alls och jag känner inte igen mig i henne heller, förutom det i början att hon gärna har stora kläder på sig, hamnar i bakgrunden (och katten i fickan, hur gulligt var inte det?!). Men Rebecca kanske. Förutom att jag inte är SÅ smal då. Hade dock kunnat tänka mig att gå ned i vikt inför en roll xD haha, faktiskt. Man gör ju vad som krävs. Haha, jag skulle också kunna gå ner i vikt för en roll! Och färga håret :3 Vad som helst i princip som inte är operationer!
11 nov, 2011 23:39 |
|
Borttagen
|
Jag köpte just en åskvigg
11 nov, 2011 23:42 |
|
luckyBella
Elev |
^ ^ Nämen åhh, älskar den boken! :3 Har ett kapitel kvar ur den, den är riktigt awesome! Vad roligt att få gå på castings, vill oxå och hur awesome vore det inte att få en roll i filmen.. *having a moment*
11 nov, 2011 23:44 |
|
scarhead
Lärare |
11 nov, 2011 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! Du har mer erfarenhet av mig! Det enda jag har gjort i skådespeleriväg är att stå framför spegeln och öva på en redovisning jag skulle ha.. Och det är ju inte ens skådespeleri x) ^^ Det går nog bra ändå! Så länge man tror på sig själv och har en positiv attityd så tror jag att det kan gå bra. Dock så måste man ha 'det' som dom söker, och det har väl mycket med både personlighet och utseende att göra :s vad 'det' är vet bara dom. Precis! Har hört av flera som castar skådespelare att dom ibland bara ser en person och direkt tänker "det där är personen som ska ha rollen!" och då är dom andra rätt chanslösa x) Så man får ju bara hoppas på att man ser ut precis som en av karaktärerna i deras huvuden! Vilken roll tror du att det är störst chans att du skulle kunna bli castad till? Jag vet inte, jag har inte läst klart boken än (lite mindre än hälften kvar bara, men tycker den är rätt utdragen just nu). I början tänkte jag mig Anna-Karin, men nu gillar jag inte karaktären alls och jag känner inte igen mig i henne heller, förutom det i början att hon gärna har stora kläder på sig, hamnar i bakgrunden (och katten i fickan, hur gulligt var inte det?!). Men Rebecca kanske. Förutom att jag inte är SÅ smal då. Hade dock kunnat tänka mig att gå ned i vikt inför en roll xD haha, faktiskt. Man gör ju vad som krävs. Haha, jag skulle också kunna gå ner i vikt för en roll! Och färga håret :3 Vad som helst i princip som inte är operationer! Haha xD läskigt om man skulle behöva operera sig! Jag skulle också kunna göra typ vad som helst, dock vet jag inte om jag skulle vilja gå upp i vikt för en roll. Det beror på om man får professionell hjälp och läkarkonsultion under tiden i så fall, och hjälp att gå ned igen efteråt. Men det tror jag att man skulle få. Dock när det är en ungdomsfilm så tror jag nog att dom tar en som man ser ut (när det gäller vikt osv) i alla fall^^ 11 nov, 2011 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen