Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 302 303 304 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


ååh så bra!
helt awesome ♥

Kärlek till alla!

20 jan, 2012 23:00

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Du är grym!

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

21 jan, 2012 00:30

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebra!!!!!!!♥

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

21 jan, 2012 08:29

Freja
Elev

Avatar


Jääääääääätteeeeeebrraaaaa!

Everything is Dramione and nothing hurts.

21 jan, 2012 09:19

mican00
Elev

Avatar


jättebra mer!
och bra att du mår lite bättre!

men bara så att du vet så stavas det avundsjuk och inte avendsjuk (nån kritik måste man ju ge, det finns ju annars aldrig något dåligt med din ff... )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

21 jan, 2012 09:48

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Superbra!! *bevakar...*

21 jan, 2012 11:29

Borttagen

Avatar


CASS:
Nästa morgon när jag vaknade hade jag grymt ont i huvudet. Oh nej jag har fått viruset som går runt på Hogwarts var min första tanke..
- Kommer du Cass?
Jag skakade på huvudet.
- Skrik inte. Viskade jag.
Jag hörd emina kompisar prata med varandra innan dom satte sig brevid mig och viskade:
- Huvudvärk?
Jag nickade sakta.
Linnea kände på min panna och nickade mot dom andra.
- Feber.. Hämta Madame Pomfrey!
Linnea tog min hand och satt brevid mig tills Madame Pomfrey kom upp till sovsalen.
Hon undersökte mig och bestämde sig för att ta med mig till sjukhusflyglen.
- Kan du gå?
Jag skakade på huvudet.
- Jag mår så illa..
Madame Pomfrey trollade fram en bår och lade över mig på den.
Professor McGonagoll hjälpte henne att bära den!

DEMELZA:
Jag satt i sällskapsrummet när Madame Pomfrey och Professor McGonagoll kom in och gick upp mot tjejernas sovsal..
Jag tittade på mina vänner.
- Någon har blivit sjuk eller skadad...
De nickade och efter 10 minuter hörde vi steg i trappan.
Madame Pomfrey och McGonagoll bar på en bår med Cassandra?
Jag flög upp.
- Cass! Viskade jag och ställde mig brevid henne.
- Miss Malfoy gå härifrån. Vi tror att Miss Malfoy har fått viruset.
Jag backade 3 steg.
- Jag älskar dig Cass.
Hon log snett.
- Dig med..
Dom bar ut henne och hela sällskapsrummet var tyst.
Viruset kan vara dödligt...

Mera? Dåligt kap för jag är dålig igen xD

21 jan, 2012 11:49

Borttagen

Avatar


BEVAKAR ABSOLUT!

21 jan, 2012 11:56

Bombarda
Elev

Avatar


superbra

Kärlek till alla!

21 jan, 2012 12:05

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Aw, stackars Cass. ♥ Har hon samma virus igen som hon hade när hon var liten? Och kommer hon i så fall kunna överleva en gång till?
Åzum, längtar efter mer! ♥

21 jan, 2012 12:22

1 2 3 ... 302 303 304 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.