Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: alla har varit i mot mej sen förskolan och jag ignonerar dom men 2½ mot 28 är lite liteSkrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först Du ett bra tips när någon retas är att skratta. Som med boggartar. ''Le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le.'' kom ihåg det. min grups tårta ![]() anndra gruppens tårta ![]() 23 feb, 2012 21:05 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först Du ett bra tips när någon retas är att skratta. Som med boggartar. ''Le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le.'' kom ihåg det. Åh tack för tipset trots att det inte var riktat mot mig ;O) Skrivet av mican00: Vad tråkigt, jo man försöker men det är inte lätt när man har nästan hela klassen mot sig "(Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! Håller med dig blir fett sur på såna som inte har bättre liv än att reta andra. Jag har blivit mobbad i ca 4 år nu och det är inte roligt! Off topic... Kan inte fota Quidditch planen imorgon tror jag, ska till doktorn ja, jag blir mobbad av två st killar i klassen det är jättejobbigt, jag försöker att inte bry mig men det funkar liksom inte... men iaf, nu är det inte långt kvar på min pygmépuff! Pygme puff bild kommer när den är klar! ![]()
23 feb, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2012 21:08 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Gjorde ett inlägg på bloggen om mugglispyssel. c:
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 23 feb, 2012 21:10 |
|
Ran
Elev |
linnlovegood : Härda ut men låt dem inte förstöra ditt liv. Prata med vuxna och om det inte hjälper så anmäll dem till polisen. Om du vill det. De de gör är olagligt och jag ångrar att jag inte anmälde de som mobbade mig i grundskolan...
Jag ska göra en pyggmepuff idag. De är faktiskt ganska coola. Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 23 feb, 2012 21:13 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ååh, jag blir sååå himla arg när folk retas!
Det funkade för mig och min kompis. Vi blev retade och mobbade ett tag för att vi hjorde vårt skolarbete ordentligt, framför allt för att vi ville göra ett ordentligt jobb på ett samarbete vi skulle göra med klassen. Så vi spelade puckon ett tag och lät dem göra allt jobb själva, och det blev faktiskt lite lättare. Iaf, ngn som vill se min failade Ravenclaw-tavla, med min failade örn?? 23 feb, 2012 21:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-23 kl. 21:16
|
|
James S Potter
Elev |
23 feb, 2012 21:14 |
|
Ran
Elev |
Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 23 feb, 2012 21:17 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Jag har (som många andra) har också blivit mobbad på mitt efternamn. Då sa jag åt dem att hålla käft och skaffa sig ett bra till sig själva. Det var sista gången jag blev retad av dem.
Men min brorsa har retat mig i typ 3 år så tack vare honom är jag mer stark mentalt. Inte lät att såra mig. Han brukade slå mig också så nu är jag värsta karate-mästaren. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 feb, 2012 21:20 |
|
mican00
Elev |
min pygmépuff är nästan klar, men jag måste sätta på ögonen först, och mamma lovade att hjälpa mig med det imorgon kväll så bilden kommer då
![]()
23 feb, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen