(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
Alvin reste sig och gick iväg han kunde lika gärna döda sig själv
15 dec, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
Alvin letade efter något han kunde hänga sig med han tog lite vassa blad och band ihop dom
15 dec, 2013 22:18
|
|
Borttagen
|
''vad gör du?'' frågade Oscar & tittade på Alvin
15 dec, 2013 22:20
|
|
Borttagen
|
" Tänker ta självmord " sa Alvin och fixade snaran
15 dec, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
''varför det?'' frågade Oscar
15 dec, 2013 22:26
|
|
Borttagen
|
" För att jag är så dum misslyckad och värdelös " sa Alvin
15 dec, 2013 22:27
|
|
Borttagen
|
''du eftersom du är min vän så kommer jag att börja gråta när du dör vill du verkligen att folk ska stå & gråta framför din grav bara för att du inte kunde kämpa för dina rätigheter?'' sa Oscar
15 dec, 2013 22:29
|
|
Borttagen
|
" Vilka rättigheter ? " frågade Alvin och satte sig på marken
15 dec, 2013 22:31
|
|
Borttagen
|
''alla har rätigheter.. att ta sit liv är som att ge upp om man ger upp så är man ingen fortsäter man att kämpa så når man resultat & då blir man någon ge aldrig upp vad som än händer'' sa Oscar
15 dec, 2013 22:36
|
Du får inte svara på den här tråden.