Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Vanlig gran, det luktar så gott ♥
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 23 dec, 2012 13:59 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Vanlig gran
R.I.P Dobby:( 23 dec, 2012 14:06 |
|
BlondaHermione
Elev |
23 dec, 2012 14:41 |
|
Smutsen
Elev |
Plast, pappa är allergisk och jag vet inte, föredrar det.
23 dec, 2012 15:00 |
|
Hermione :D
Elev |
23 dec, 2012 15:38 |
|
Papaya
Elev |
Vanlig gran! De luktar så juligt...
(men de barrar, visst gör de, så vi kör ändå på plastgran i år) 23 dec, 2012 15:44 |
|
Zendaya
Elev |
Vanlig gran. :'
De luktar så gott. ♥ 23 dec, 2012 15:53 |
|
MissBellatrix
Elev |
Vi har alltid plast gran för att vi har en galen katt som käkar gran och spyr sedan under den. Tro mig DET är en dålig julklapp, fast vanlig gran får det bli ändå ;D
Hey there. You come here often? 23 dec, 2012 16:09 |
|
IamAK
Elev |
plastgran
23 dec, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Kola för jag gillar inte knäck.
Vanlig gran (gissar att det är granar som finns ute i skogen?) även fast vi har plastgran. Jag tycker att riktiga granar luktar så gott ♥ 23 dec, 2012 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen