Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Någon som vill skajpa idag/inorgon? Why not jag kan en stund Haha najs x) När kan du? Fast nu
11 mar, 2017 16:04 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Någon som vill skajpa idag/inorgon? Why not jag kan en stund Haha najs x) När kan du? Fast nu jag kan nu 11 mar, 2017 16:06 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tackar! x) Och detsamma! GRATTIS PÅ INTERNATIONELLA KVINNODAGEN ALLA KVINNOR(&FLICKOR)! ... *År efter* Man säger inte grattis på internationella kvinnodagen eftersom den är till för att uppmärksamma alla områden som kvinnor blir mer utsatta på, inte som en födelsedag eller någonting. Om något så ska man säga "Jag är ledsen" eftersom varken kvinno eller mansdagen skulle behövas om vi alla var lika lite utsatta. (Förlåt för att jag är så dryg x)) 11 mar, 2017 16:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Tackar! x) Och detsamma! GRATTIS PÅ INTERNATIONELLA KVINNODAGEN ALLA KVINNOR(&FLICKOR)! ... *År efter* Man säger inte grattis på internationella kvinnodagen eftersom den är till för att uppmärksamma alla områden som kvinnor blir mer utsatta på, inte som en födelsedag eller någonting. Om något så ska man säga "Jag är ledsen" eftersom varken kvinno eller mansdagen skulle behövas om vi alla var lika lite utsatta. (Förlåt för att jag är så dryg x)) Hhahah blahhahahahahäähhh.. JAg är inte så insatt i gramatik xD MEn sorryy ahhah xD
11 mar, 2017 16:19 |
|
Hermionez-04
Elev |
Y'all jag har ett instagram för alla internet-vänner, så om ni skriver vad ni heter så följer jag gärna!?
I'm writing this ironically. 11 mar, 2017 16:29 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hermionez-04: Y'all jag har ett instagram för alla internet-vänner, så om ni skriver vad ni heter så följer jag gärna!? emelyyelisabeth x) Fastj jag hoppas du har namn för jag samlar på random följar förfrågningar xD
11 mar, 2017 16:42 |
|
Kim Potter
Elev |
varför ska alla lärare lägga in prov och läxor på samma gång?
tyska och NO-prov, för att inte glömma läxa om anatomi och engelska redovisning till nästa vecka o.e det är bara lördag men väntar redan till nästa helg.
11 mar, 2017 16:49 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Hermionez-04: Y'all jag har ett instagram för alla internet-vänner, så om ni skriver vad ni heter så följer jag gärna!? emelyyelisabeth x) Fastj jag hoppas du har namn för jag samlar på random följar förfrågningar xD Jag samlar på det på mitt 'riktiga' konto (har exakt 200) men jag heter sister_of_nico så vet du det I'm writing this ironically. 11 mar, 2017 16:51 |
|
Hallonsylt
Elev |
![]() Det är är perfektion. Nu kan jag dö i frid. Jag skrattar varenda gång jag ser det. Mitt liv är komplett. xD 11 mar, 2017 17:14 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: ![]() Det är är perfektion. Nu kan jag dö i frid. Jag skrattar varenda gång jag ser det. Mitt liv är komplett. xD Det här är också perfektion So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 mar, 2017 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen