Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skuggklanen

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

1 2 3 ... 3023 3024 3025 ... 3169 3170 3171
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Missy The Timelady:
Jag är bättre bättre när det kommer till Europas länder än Sveriges städer... (Pluggar inför prov...)

Jag kaan Stockholm, Göteborg, Umeå, Luleå, Jönköping, Uppsala och Malmö. That's about it xD men jag fick fulla påäng av europas stater och huvudstäder läxförhöret

Södetälje, Nyköping, Kiruna, Gävle, Örebro, Lund och Eskilstuna!

Hahhah jaa. Men jag kan börja med en lista på städer i Finland xD

Åbo, Helsingfors, Vasa, Esbo, Uleåborg, Lahtis, Vanda, Troneo och Hangö jag har verkligen inte sökt på det!
Jag blev chockad att Nyköping var en av Sveriges städer XD

8 mar, 2017 21:33

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Missy The Timelady:
Jag är bättre bättre när det kommer till Europas länder än Sveriges städer... (Pluggar inför prov...)

Jag kaan Stockholm, Göteborg, Umeå, Luleå, Jönköping, Uppsala och Malmö. That's about it xD men jag fick fulla påäng av europas stater och huvudstäder läxförhöret

Södetälje, Nyköping, Kiruna, Gävle, Örebro, Lund och Eskilstuna!

Hahhah jaa. Men jag kan börja med en lista på städer i Finland xD

Åbo, Helsingfors, Vasa, Esbo, Uleåborg, Lahtis, Vanda, Troneo och Hangö jag har verkligen inte sökt på det!
Jag blev chockad att Nyköping var en av Sveriges städer XD

Ekenäs, Jakobstad, Kristinestad, Brahestad, Björneborg, Borgå, Esbo, Nyslott, Grankulla, Sibbo, Lovisa, Kotka, Kuopio, Joensuu, Jyväskylä, Tammerfors, Kajana, Rovaniemi, Nykarleby, Pargas, Seinäjoki... listan blir ju helt för lång xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

8 mar, 2017 21:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Missy The Timelady:
Jag är bättre bättre när det kommer till Europas länder än Sveriges städer... (Pluggar inför prov...)

Jag kaan Stockholm, Göteborg, Umeå, Luleå, Jönköping, Uppsala och Malmö. That's about it xD men jag fick fulla påäng av europas stater och huvudstäder läxförhöret

Södetälje, Nyköping, Kiruna, Gävle, Örebro, Lund och Eskilstuna!

Hahhah jaa. Men jag kan börja med en lista på städer i Finland xD

Åbo, Helsingfors, Vasa, Esbo, Uleåborg, Lahtis, Vanda, Troneo och Hangö jag har verkligen inte sökt på det!
Jag blev chockad att Nyköping var en av Sveriges städer XD

Ekenäs, Jakobstad, Kristinestad, Brahestad, Björneborg, Borgå, Esbo, Nyslott, Grankulla, Sibbo, Lovisa, Kotka, Kuopio, Joensuu, Jyväskylä, Tammerfors, Kajana, Rovaniemi, Nykarleby, Pargas, Seinäjoki... listan blir ju helt för lång xD

EN heter Lovisa XD

8 mar, 2017 21:42

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Missy The Timelady:
Jag är bättre bättre när det kommer till Europas länder än Sveriges städer... (Pluggar inför prov...)

Jag kaan Stockholm, Göteborg, Umeå, Luleå, Jönköping, Uppsala och Malmö. That's about it xD men jag fick fulla påäng av europas stater och huvudstäder läxförhöret

Södetälje, Nyköping, Kiruna, Gävle, Örebro, Lund och Eskilstuna!

Hahhah jaa. Men jag kan börja med en lista på städer i Finland xD

Åbo, Helsingfors, Vasa, Esbo, Uleåborg, Lahtis, Vanda, Troneo och Hangö jag har verkligen inte sökt på det!
Jag blev chockad att Nyköping var en av Sveriges städer XD

Ekenäs, Jakobstad, Kristinestad, Brahestad, Björneborg, Borgå, Esbo, Nyslott, Grankulla, Sibbo, Lovisa, Kotka, Kuopio, Joensuu, Jyväskylä, Tammerfors, Kajana, Rovaniemi, Nykarleby, Pargas, Seinäjoki... listan blir ju helt för lång xD

EN heter Lovisa XD

Halmstad, Hej, Kärleken( de finns)

9 mar, 2017 06:52

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Missy The Timelady:
Jag är bättre bättre när det kommer till Europas länder än Sveriges städer... (Pluggar inför prov...)

Jag kaan Stockholm, Göteborg, Umeå, Luleå, Jönköping, Uppsala och Malmö. That's about it xD men jag fick fulla påäng av europas stater och huvudstäder läxförhöret

Södetälje, Nyköping, Kiruna, Gävle, Örebro, Lund och Eskilstuna!

Hahhah jaa. Men jag kan börja med en lista på städer i Finland xD

Åbo, Helsingfors, Vasa, Esbo, Uleåborg, Lahtis, Vanda, Troneo och Hangö jag har verkligen inte sökt på det!
Jag blev chockad att Nyköping var en av Sveriges städer XD

Ekenäs, Jakobstad, Kristinestad, Brahestad, Björneborg, Borgå, Esbo, Nyslott, Grankulla, Sibbo, Lovisa, Kotka, Kuopio, Joensuu, Jyväskylä, Tammerfors, Kajana, Rovaniemi, Nykarleby, Pargas, Seinäjoki... listan blir ju helt för lång xD

EN heter Lovisa XD

Halmstad, Hej, Kärleken( de finns)

Kokkola, Kaskö, Voukatti, Ylläs, Levi, Ruka & Rovaniemi måste jag tillägga x) Inte för jag vet om de är städer direkt men det är kändare platser vissa av dem x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

9 mar, 2017 10:25

Siggan 09
Elev

Avatar


Lite roligt att typ alla här börjar snacka om städer helt plötsligt... xD
Jag har i alla fall tråkigt. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk, och när man mår illa är det inte särskilt roligt att äta (Även fast man inte spyr längre.)
Har ni några tips på vad man kan göra när man är sjuk och inte får gå ur sängen, samtidigt som man typ inte vill dricka för då mår man illa?

“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

9 mar, 2017 10:58

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Skrivet av Siggan 09:
Lite roligt att typ alla här börjar snacka om städer helt plötsligt... xD
Jag har i alla fall tråkigt. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk, och när man mår illa är det inte särskilt roligt att äta (Även fast man inte spyr längre.)
Har ni några tips på vad man kan göra när man är sjuk och inte får gå ur sängen, samtidigt som man typ inte vill dricka för då mår man illa?

PRATA MED MIG! Jag är också sjuk...

www.kulturforeningennimbus.com

9 mar, 2017 11:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Parva Fortemque:
Skrivet av Siggan 09:
Lite roligt att typ alla här börjar snacka om städer helt plötsligt... xD
Jag har i alla fall tråkigt. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk, och när man mår illa är det inte särskilt roligt att äta (Även fast man inte spyr längre.)
Har ni några tips på vad man kan göra när man är sjuk och inte får gå ur sängen, samtidigt som man typ inte vill dricka för då mår man illa?

PRATA MED MIG! Jag är också sjuk...

Jag är också sjuk... fast du kan ju kolla på serier

9 mar, 2017 11:54

Parva Fortemque
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Parva Fortemque:
Skrivet av Siggan 09:
Lite roligt att typ alla här börjar snacka om städer helt plötsligt... xD
Jag har i alla fall tråkigt. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk, och när man mår illa är det inte särskilt roligt att äta (Även fast man inte spyr längre.)
Har ni några tips på vad man kan göra när man är sjuk och inte får gå ur sängen, samtidigt som man typ inte vill dricka för då mår man illa?

PRATA MED MIG! Jag är också sjuk...

Jag är också sjuk... fast du kan ju kolla på serier

Aw, alla är sjuka

www.kulturforeningennimbus.com

9 mar, 2017 12:10

Jessica Lawiise
Elev

Avatar


Skrivet av Parva Fortemque:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Parva Fortemque:
Skrivet av Siggan 09:
Lite roligt att typ alla här börjar snacka om städer helt plötsligt... xD
Jag har i alla fall tråkigt. Det finns inte så mycket att göra när man är sjuk, och när man mår illa är det inte särskilt roligt att äta (Även fast man inte spyr längre.)
Har ni några tips på vad man kan göra när man är sjuk och inte får gå ur sängen, samtidigt som man typ inte vill dricka för då mår man illa?

PRATA MED MIG! Jag är också sjuk...

Jag är också sjuk... fast du kan ju kolla på serier

Aw, alla är sjuka


Me too xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fwww.sbirillablog.it%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2Ftumblr_oy33m5rz4T1t1q611o2_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F7-29-2017%2FcoZ2w5.gif

9 mar, 2017 12:48

1 2 3 ... 3023 3024 3025 ... 3169 3170 3171

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

Du får inte svara på den här tråden.