Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: 2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD Yeey!! Men jag har ju aldrig varit Master of Death men snart blir jag det. Betyder väl att jag inte är så social xD Jag har på knappt tre år skrivit bara 584 inlägg. Snacka om osocial... finns det ens ett ord som heter så? Jag tror det Med min förra användare hade jag typ 750 inlägg när jag tog bort den och då hade jag haft den i 4 år. Ahhah du var sjukt inaktiv och jag minns att vi ugglade och du svarade typ med flera veckors mellan rum xD. Siggan, dig hade jag knappt märkt att du var här pinsamt nog :c Alltså nu bet jag ju såklart vem du är! Men för typ 1-2 år sedan.. När jag började här var jag inte alls aktiv men det var för att jag var typ 10 så det ända jag gjorde på mugglis var spela spel och sköta drakar, jag ugglade med några men det var väldgit awkward för att jag var 9/10 och resten typ vuxna. Kanske 2013 så var jag inte alls intresserad av HP och då slutade jag logga in här men 2014 och våren 2015 var jag inne ganska mycket. Men det blev sommar och jag glömde borr mugglis och sen årkade jag inte logga in helatiden så det blev ju kanske var tredje vecka xD och nu på hösten 2016 så gjorde jag ju den här användaren för att min förra var väldigt cringe xD ganska långt blev det... Emmi, det kan bero på att jag inte blev medlem i Skuggklanen förrän typ ett år efter jag blev medlem på mugglis. xD “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 5 mar, 2017 10:48 |
|
GinnyGranger
Elev |
Kände att jag behövde skriva ett inlägg här i skuggis eftersom ingen gjort det på 2 dagar...
7 mar, 2017 19:59 |
|
Choixpeau
Elev |
Någon som vet varför Allyson tog bort sin användare? D:
aaaaaa 7 mar, 2017 20:04 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Någon som vet varför Allyson tog bort sin användare? D: Hon har en ny användare. ![]()
7 mar, 2017 20:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
UGGLA MIG OM NI HAR NÅGRA BRA MARODÖR-FANFICS
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 7 mar, 2017 20:35 |
|
Holytail
Elev |
Well imorgon börjar skolan.... Jag borde stannat i Sundsvall och ätit popcorn och te och spelat kort
7 mar, 2017 22:40 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Holytail: Well imorgon börjar skolan.... Jag borde stannat i Sundsvall och ätit popcorn och te och spelat kort Men va glad för min skola började i måndags... Och jag va alldrig i Sundsvall... Don't klagaaaa
8 mar, 2017 08:54 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2017 10:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
PLS OM NI HAR NÅGON BRA MARODÖRFANFIC LÄNKA DEN TILL MIG NU ELLER UGGLA MIG ELLER VAD SOM HELST
IM IN DIRE NEED OF ASSISTANCE So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 8 mar, 2017 11:20 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Helluuu!Skrivet av Choixpeau: Någon som vet varför Allyson tog bort sin användare? D: Jag är här aaaaaa 8 mar, 2017 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen