Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Kanske Piff, Puff, Paff, Poff, Pöff och Pyff? Nä, men jag vet inte. Jag är urusel på namn till mina drakar. “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 4 mar, 2017 14:37 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Kanske Piff, Puff, Paff, Poff, Pöff och Pyff? Nä, men jag vet inte. Jag är urusel på namn till mina drakar. Eller: Tuff, Ruff, Riff, Tiff, Taff, Nuff? xD ![]()
4 mar, 2017 14:41 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Du skulle kunna döpa dem efter mina kaktusar! Sigismund, Doris, Bobby, Bonnie, Darwin och Newton c:
4 mar, 2017 14:42 |
|
Emmi
Prefekt |
2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD
4 mar, 2017 21:10 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: 2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD Yeey!! Men jag har ju aldrig varit Master of Death men snart blir jag det. Betyder väl att jag inte är så social xD
4 mar, 2017 21:56 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: 2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD Yeey!! Men jag har ju aldrig varit Master of Death men snart blir jag det. Betyder väl att jag inte är så social xD Jag har på knappt tre år skrivit bara 584 inlägg. Snacka om osocial... finns det ens ett ord som heter så? Jag tror det “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 4 mar, 2017 23:03 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Alicha black: Jaaaa DxSkrivet av Holytail: JAG ÄR MED TEKLA OLGA OZZY OXH HATTNA OXH ALLT ÄR AWSOME OCH ALLT ÄR BRA Men sluta ha så kul x( aaaaaa 4 mar, 2017 23:04 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: 2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD Yeey!! Men jag har ju aldrig varit Master of Death men snart blir jag det. Betyder väl att jag inte är så social xD Jag har på knappt tre år skrivit bara 584 inlägg. Snacka om osocial... finns det ens ett ord som heter så? Jag tror det Med min förra användare hade jag typ 750 inlägg när jag tog bort den och då hade jag haft den i 4 år.
4 mar, 2017 23:10 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: 2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD Yeey!! Men jag har ju aldrig varit Master of Death men snart blir jag det. Betyder väl att jag inte är så social xD Jag har på knappt tre år skrivit bara 584 inlägg. Snacka om osocial... finns det ens ett ord som heter så? Jag tror det Med min förra användare hade jag typ 750 inlägg när jag tog bort den och då hade jag haft den i 4 år. Ahhah du var sjukt inaktiv och jag minns att vi ugglade och du svarade typ med flera veckors mellan rum xD. Siggan, dig hade jag knappt märkt att du var här pinsamt nog :c Alltså nu bet jag ju såklart vem du är! Men för typ 1-2 år sedan..
5 mar, 2017 00:17 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: 2000 INLÄGG NUU! Dock tog det från 27 Augusti 2016 till 4 Mars 2017 att skriva 1000. Och 18 December 2015 gick jag ju med.. Med min gamla användare hade jag 4000 på mindre än 1 och ½ år xD Yeey!! Men jag har ju aldrig varit Master of Death men snart blir jag det. Betyder väl att jag inte är så social xD Jag har på knappt tre år skrivit bara 584 inlägg. Snacka om osocial... finns det ens ett ord som heter så? Jag tror det Med min förra användare hade jag typ 750 inlägg när jag tog bort den och då hade jag haft den i 4 år. Ahhah du var sjukt inaktiv och jag minns att vi ugglade och du svarade typ med flera veckors mellan rum xD. Siggan, dig hade jag knappt märkt att du var här pinsamt nog :c Alltså nu bet jag ju såklart vem du är! Men för typ 1-2 år sedan.. När jag började här var jag inte alls aktiv men det var för att jag var typ 10 så det ända jag gjorde på mugglis var spela spel och sköta drakar, jag ugglade med några men det var väldgit awkward för att jag var 9/10 och resten typ vuxna. Kanske 2013 så var jag inte alls intresserad av HP och då slutade jag logga in här men 2014 och våren 2015 var jag inne ganska mycket. Men det blev sommar och jag glömde borr mugglis och sen årkade jag inte logga in helatiden så det blev ju kanske var tredje vecka xD och nu på hösten 2016 så gjorde jag ju den här användaren för att min förra var väldigt cringe xD ganska långt blev det...
5 mar, 2017 08:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen