Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Holytail: JAG ÄR MED TEKLA OLGA OZZY OXH HATTNA OXH ALLT ÄR AWSOME OCH ALLT ÄR BRA ALLT ÄR AZUM BYEE HAG ÄR LYCKLIG!!♥ 4 mar, 2017 01:29 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Holytail: JAG ÄR MED TEKLA OLGA OZZY OXH HATTNA OXH ALLT ÄR AWSOME OCH ALLT ÄR BRA Men sluta ha så kul x(
4 mar, 2017 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Skrivet av Holytail: JAG ÄR MED TEKLA OLGA OZZY OXH HATTNA OXH ALLT ÄR AWSOME OCH ALLT ÄR BRA Men sluta ha så kul x( jag vill oxå va med x( 4 mar, 2017 12:20 |
|
Emmi
Prefekt |
4 mar, 2017 14:00 |
|
Missy The Timelady
Elev |
4 mar, 2017 14:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Hur många drakar har du...? Ehh i Januari köpte jag 6 drakägg, som jag döpte till KalleDrake, Signat, Mumin, Twix. PuuhaPete & Signat. Men nu har jag köpt 6 till (Och blivit totalt ruinerad xD) och behöver ennu mera namn xD
4 mar, 2017 14:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Hur många drakar har du...? Ehh i Januari köpte jag 6 drakägg, som jag döpte till KalleDrake, Signat, Mumin, Twix. PuuhaPete & Signat. Men nu har jag köpt 6 till (Och blivit totalt ruinerad xD) och behöver ennu mera namn xD Omg xD Euhm, döp de eter godis? xD Jag har ingen anning ![]()
4 mar, 2017 14:07 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Hur många drakar har du...? Ehh i Januari köpte jag 6 drakägg, som jag döpte till KalleDrake, Signat, Mumin, Twix. PuuhaPete & Signat. Men nu har jag köpt 6 till (Och blivit totalt ruinerad xD) och behöver ennu mera namn xD Omg xD Euhm, döp de eter godis? xD Jag har ingen anning Jag vet bara 3 godis märken.. Panda, Fazer & Marabou.. Men har du några andra namn fösrlag de får vara 100% random xD
4 mar, 2017 14:15 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Emmi: Jag behöver 6 draknamn (igen) z) Hur många drakar har du...? Ehh i Januari köpte jag 6 drakägg, som jag döpte till KalleDrake, Signat, Mumin, Twix. PuuhaPete & Signat. Men nu har jag köpt 6 till (Och blivit totalt ruinerad xD) och behöver ennu mera namn xD Omg xD Euhm, döp de eter godis? xD Jag har ingen anning Jag vet bara 3 godis märken.. Panda, Fazer & Marabou.. Men har du några andra namn fösrlag de får vara 100% random xD Daim är rätt gott när vi ändå pratar om godis xD Nejmen förlåt, jag kan inga bra namn ![]()
4 mar, 2017 14:17 |
|
Emmi
Prefekt |
4 mar, 2017 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen