@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! 11 nov, 2011 23:19 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! Du har mer erfarenhet av mig! Det enda jag har gjort i skådespeleriväg är att stå framför spegeln och öva på en redovisning jag skulle ha.. Och det är ju inte ens skådespeleri x)
11 nov, 2011 23:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! Du har mer erfarenhet av mig! Det enda jag har gjort i skådespeleriväg är att stå framför spegeln och öva på en redovisning jag skulle ha.. Och det är ju inte ens skådespeleri x) ^^ Det går nog bra ändå! Så länge man tror på sig själv och har en positiv attityd så tror jag att det kan gå bra. Dock så måste man ha 'det' som dom söker, och det har väl mycket med både personlighet och utseende att göra :s vad 'det' är vet bara dom. 11 nov, 2011 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gråter för att jag är så glad :"
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 23:25 |
|
Borttagen
|
Jag kan gråta på komando bara för att jag är så awesome ;P
11 nov, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
Åh tell us, vad är det som gör dig så glad 11 nov, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 23:27 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något Okej^^ Ja, det är jag också lite nojjig över, det har ju mycket att göra med personkemi också! Men man får göra det bästa av situationen och försöka tänka bort från det. Jag har ingen erfarenhet heller, förutom skolpjäser i mellanstadiet (dvs +10 år sedan haha) men jag tror nog att jag är rätt bra ändå^^. Hoppas kan man! Du har mer erfarenhet av mig! Det enda jag har gjort i skådespeleriväg är att stå framför spegeln och öva på en redovisning jag skulle ha.. Och det är ju inte ens skådespeleri x) ^^ Det går nog bra ändå! Så länge man tror på sig själv och har en positiv attityd så tror jag att det kan gå bra. Dock så måste man ha 'det' som dom söker, och det har väl mycket med både personlighet och utseende att göra :s vad 'det' är vet bara dom. Precis! Har hört av flera som castar skådespelare att dom ibland bara ser en person och direkt tänker "det där är personen som ska ha rollen!" och då är dom andra rätt chanslösa x) Så man får ju bara hoppas på att man ser ut precis som en av karaktärerna i deras huvuden! Vilken roll tror du att det är störst chans att du skulle kunna bli castad till?
11 nov, 2011 23:28 |
|
scarhead
Lärare |
jag gråter när jag är trött
eller gjorde det jag har bara en period just nu när det blir reklam på tv klockan fyra-fem på dagen kurar jag mig ner i soffan ännu mer och somnar. ![]() ![]() 11 nov, 2011 23:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jedward kommer till Göteborg för att ha en konsert i januari "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen