Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ALLVARLIGT, VARFÖR I HELVETE FÖRSVANN DESSA UNDERBARA GODISSORTER!?!?!? JAG KNARKADE DESSA SOM BARN.... plz, come back... ![]() ![]() edit; OCH DESSA?!?!? ♥ ♥ ♥ ♥ disneychokladen... knaaaasen ♥ 16 okt, 2011 02:10 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Enchanted: Vad är JK? Är asdålig på frökortningar.Skrivet av expelliarmus: I'm always available! YAY! Du dissade mig i intresseklubben antecknar, kan man lita på dig? xD Spoiler: Tryck här för att visa! 16 okt, 2011 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ALLVARLIGT, VARFÖR I HELVETE FÖRSVANN DESSA UNDERBARA GODISSORTER!?!?!? JAG KNARKADE DESSA SOM BARN.... plz, come back... ![]() ALLVARLIGT, KNASENGODIS?! JAG, MORFAR, FARFAR OCH MIN BROR ÄLSKAR DEN SERIEN. 8D (Morfar och farfar gillar den nog, de älskar inte den... Menmen!) 16 okt, 2011 19:17 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av Enchanted: Vad är JK? Är asdålig på frökortningar. Skrivet av expelliarmus: I'm always available! YAY! Du dissade mig i intresseklubben antecknar, kan man lita på dig? xD Spoiler: Tryck här för att visa! Just Kidding
16 okt, 2011 19:18 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 19:18 |
|
Anapneo
Elev |
Jag har hamnat i en Potter-depression just nu...
Ni vet den där känslan när ni så gärna vill någonstans så att det känns som att stället finns på riktigt? Jag vill så gärna gå på Hogwarts och lämna min skitskola med skitmänniskor som inte har empati och är allmänt elaka, jag vill byta ut mitt hemska mugglar liv mot ett fantastiskt liv som en häxa, och jag vill gå på Hogwarts och lära mig allt.. FML... varför kan inte jag få vara en häxa D:
16 okt, 2011 19:28 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Anapneo: Awh, I know that feeling </3 Jag har hamnat i en Potter-depression just nu... Ni vet den där känslan när ni så gärna vill någonstans så att det känns som att stället finns på riktigt? Jag vill så gärna gå på Hogwarts och lämna min skitskola med skitmänniskor som inte har empati och är allmänt elaka, jag vill byta ut mitt hemska mugglar liv mot ett fantastiskt liv som en häxa, och jag vill gå på Hogwarts och lära mig allt.. FML... varför kan inte jag få vara en häxa D: Jag har mössa och halsduk på mig inomhus, och sitter under en filt. Samt har startat en ny tumblr - se länk i forumsignatur ![]()
16 okt, 2011 19:34 |
|
Anapneo
Elev |
Jag måste bara säga att jag känner mig pretty awesome nu..
Tom Felton twittrade om att han fick vänta på sitt flyg som var två timmar försenat och en massa, och jag gjorde ett svar där jag skrev "Why dont you just take your broom? HAHAHA, åh vad rolig jag är...
16 okt, 2011 20:09 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^OMG FETT AWSOME ♥ ♥ ♥
Jag måste ba få säga: FML "She's buying the stairway to heaven" 16 okt, 2011 20:13 |
|
Anapneo
Elev |
16 okt, 2011 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen