Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 301 302 303 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Åh jättebra ! Och bli frisk! ♥

19 jan, 2012 18:28

Bombarda
Elev

Avatar


suuper

Kärlek till alla!

19 jan, 2012 19:05

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Jättebra, Zazza! Du är jättebegåvad! Jag har läst och kommenterat din blogg! Du är så stark! ♥ Krya på dig!

19 jan, 2012 21:54

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Jättebra, Zazza! Du är jättebegåvad! Jag har läst och kommenterat din blogg! Du är så stark! ♥ Krya på dig!


håller med! känn dig inte stressad att få fram ett kapitel för vår skull, för allra viktigast är att du mår bra! din hälsa före allt! ♥ men du är otroligt stark som sagt som klarar av en sån här sak, krya på dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

20 jan, 2012 07:30

Nagato Seno
Elev

Avatar


Så bra du skriver! Mera, tack!

Enade vi stå, splittrade vi falla

20 jan, 2012 18:28

Borttagen

Avatar


CASS:
Dagarna utan Alex var som madrömmar, som en evighet...
Jag kände mig... ensam?! Utstängd?! Sårad?!
Jag vet inte.. Så många känslor på samma gång så det är svårt att förklara..
Att se Alex gå runt som om inget hade hänt gjorde saken inte bättre. Hur kunde han se så nonchalant ut?
- Hur går det med läxan?
Jag tittade upp ifrån pappret som jag tittat på i 2 timmar utan att göra något.
- Det går okej!
Demelza satte sig ner.
- Vill du ha hjälp?
Jag nickade. Min lillasyster är riktigt smart även fast hon bara går i 2:a året.
- Du ska ju inte skriva så. Skriv så här istället.....
Hon förklarade jag skrev.
Efter jag skrivit färdigt förklarade hon hur och varför jag skulle skriva så.. På det sättet lär man sig mer.
Jag tittade på min syster:
- Wow, du lärde mig mer än vad Professor McGonagoll gjorde under en lektion.
Hon flinade.
- Det är lugnt!
Jag log och kramade henne.
- tack syrran.
Demelza ryckte på axlarna.
- Vad ska man säga? jag är smart!
Jag flinade.
- Och självsäker!
Hon nickade allvarligt.
- Det är bra att vara det!
Jag nickade.
- Sant!
Hon tittade sig runt i sällskapsrummet och vinkade till några kompisar.
- Vi ses!
Jag nickad.e
- Det gör vi!
Demelza reste sig och gick elegant fram till sina kompisar.
Min lillasyster har blivit så stor. Snart fyller hon 12 och hon är redan vacker.
Pappas blonda hår till axlarna och sedan isblåa ögon till det..
Jag är lite avendsjuk.
Jag ser ju ut som vilken brunett som helst med chokladbruna ögon..
Vänta lite, sitter jag och tänker att jag är avendsjuk på min lillasyster?
Jag skakade på huvudet och skrattade tyst för mig själv.
Jag börjar bli senil..
Jag packade ihop böckerna och tittade på klockan. Halv 7. Bra tid att ta en dusch på.
Jag gick upp till sovsalen, slängde väskan på den bäddade sängen och tog fram pyjamasen och hoppade in i en dusch.
Efter det skrev jag ett brev till mamma och pappa innan jag släckte lampan och somnade.

Mera? Ett ganska långt inlägg

20 jan, 2012 22:26

Bombarda
Elev

Avatar


suuuper

Kärlek till alla!

20 jan, 2012 22:31

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Åzum!
Mer snart?
Och mår du bättre nu?

20 jan, 2012 22:33

Borttagen

Avatar


Ni får ett till bara för att det är kul att skriva
Jag har fortfarande ont i halsen men ingen feber så ja, jag mår bättre Tack för att du frågar

DEMELZA:
Jag satt i en soffa i sällskapsrummet och pratade med en flicka som heter Esmeralda när jag såg att Cass stirrat ner på pappret framför sig i nästan 2 timmar..
Att min syster kan vara så söt.
Brunt lockigt hår till navelen och vackra chokladbruna ögon. Hon har fin kropp. Smal men endå muskulös. Hennes ögon tindrar hela tiden. Även om hon gråter. Jag är avendsjuk...
Jag lämnade mina tankar och gick fram till Cass och frågade om hon ville ha hjälp. Det ville hon så jag bad henne berätta vad dom hade i läxa sen hjälpte jag henne.
När vi var klara vinkade Julia och Lorette till mig så jag sa hejdå och gick fram till dom.
- Tjena snygging! Sa Lorette och flinade.
- Hellu bruden!
Julia suckade.
- Hur kan du vara såå fin?
Jag flinade.
- Så fin är jag inte!
Lorette tittade på Julia och dom himlad emed ögonen.
- Kolla här! Sa dom och ropade till sig 3 killar som hette Linus, Kevin och Pontus.
- Vad tycker ni om Demelza?
Killarna tittade in mig, busvisslade och svarade:
- Snygg kropp, vackra ögon och super snyggt hår. En perfekt drömtjej!
Jag himlade med ögonen men tackade killarna.
- Tack hörrni! Men tycker ni inte att Cassandra är snyggare?
Killarna tittade på varandra och skakade på huvudet.
- Förlåt men nej!
Jag suckade.
- Okej! Jag lämnade Julia, Lorette, killarna och gick upp till sovsalen och slängde mig på sängen..
Det är okej att de tycker att jag är snyggare än min syster men säger dom det till Cass blir jag arg.
Cass är redan ledsen så det räcker!
Jag slets ur mina tankar av att någon slog igen dörren till sovsalen.
- Demelza, varför stack du bara?
jag satte mig upp.
- jag fick dåligt samvete!
Lorette kom fram och satte sig på min sängkant och sa:
- Varför?
Jag suckade.
- Cassandra är visst sötare än mig! Tack vare att ni frågade kommer säkert någon fråga killarna vem som är sötast mellan mig och Cass, dom kommer säga mig och Cass kommer att bli sårad.
Lorette nickade och log snett.
- Min syster tog livet av sig för att hon blev mobbad.
Jag tittade på Lorette och kramade henne hårt.
- Förlåt... Viskade jag.
Hon snyftad emot min axel.
- Det är okej Demelza. Du menade det inte. Jag vet!

Mera?

20 jan, 2012 22:44

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Oh, så himla fint
Bra att du mår bättre, men se till att krya på dig ännu mer så du blir helt frisk ♥

20 jan, 2012 22:52

1 2 3 ... 301 302 303 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.