Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Ja, men ridarna får göra upp eld.
25 okt, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
Lola nickar och log
-aa jag ska nog tvätta skva
sa hon och visade sin hand där hon hade fått skav av tyglaran
25 okt, 2015 15:41
|
|
Borttagen
|
Yami titade på henne och tog fram tunna handskar och sa.
- Du kanske ska rida med dessa i ställe.
25 okt, 2015 15:50
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på hoonm
-kan prova sen imorgon
sa hon mjukt och log itll
-för jag har nu fått såret efter 5 dagar så har fåt ta hand om det nu de anseaste daganrna
sa hon
25 okt, 2015 15:52
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och sa.
- Ja, men det är inte så allvarligt.
25 okt, 2015 15:53
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2015 15:54
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
oj förlåt XD skrev ju helt fel)
Lola log
-precis
sa ohn
25 okt, 2015 16:12
|
|
Borttagen
|
Yami nickade men sa inget utan en av riddarna började göra upp el.
25 okt, 2015 16:13
|
|
Borttagen
|
Lola kollade runt lite grann och klapapde förksitgt Ludde på halsne
25 okt, 2015 16:14
|
Du får inte svara på den här tråden.