Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad elakt. Så ska de inte få göra. :o kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först 23 feb, 2012 20:45 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! ![]()
23 feb, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: tack för tipset ^^ då kommer lite mer i mon n i kan få se en tårt tävling jag var med i jag var desaniner och gjorde en frukt jaka som serveras på hogwars i film5Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! 23 feb, 2012 20:47 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: tack för tipset ^^ då kommer lite mer i mon n i kan få se en tårt tävling jag var med i jag var desaniner och gjorde en frukt jaka som serveras på hogwars i film5 Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! den vill jag se! ![]()
23 feb, 2012 20:48 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej det måste du inte!? du kan ladda upp bilderna på tinypic...kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först 23 feb, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! Håller med dig blir fett sur på såna som inte har bättre liv än att reta andra. Jag har blivit mobbad i ca 4 år nu och det är inte roligt! Off topic... Kan inte fota Quidditch planen imorgon tror jag, ska till doktorn 23 feb, 2012 20:53 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först Du ett bra tips när någon retas är att skratta. Som med boggartar. ''Le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le.'' kom ihåg det. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 feb, 2012 20:56 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! Håller med dig blir fett sur på såna som inte har bättre liv än att reta andra. Jag har blivit mobbad i ca 4 år nu och det är inte roligt! Off topic... Kan inte fota Quidditch planen imorgon tror jag, ska till doktorn ja, jag blir mobbad av två st killar i klassen det är jättejobbigt, jag försöker att inte bry mig men det funkar liksom inte... men iaf, nu är det inte långt kvar på min pygmépuff! ![]()
23 feb, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först Du ett bra tips när någon retas är att skratta. Som med boggartar. ''Le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le.'' kom ihåg det. Åh tack för tipset trots att det inte var riktat mot mig ;O) Skrivet av mican00: Vad tråkigt, jo man försöker men det är inte lätt när man har nästan hela klassen mot sig "(Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! Håller med dig blir fett sur på såna som inte har bättre liv än att reta andra. Jag har blivit mobbad i ca 4 år nu och det är inte roligt! Off topic... Kan inte fota Quidditch planen imorgon tror jag, ska till doktorn ja, jag blir mobbad av två st killar i klassen det är jättejobbigt, jag försöker att inte bry mig men det funkar liksom inte... men iaf, nu är det inte långt kvar på min pygmépuff! Pygme puff 23 feb, 2012 21:00 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av mican00: Jag hatar folk som mobbar! Det är en i min klass som blir mobbad men jag försökar att bli lite kompis med honnom i stället!Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först j*vla idioter!!!! (ursäkta men jag blir alltid förbannad på folk som retas, har själv blivit utsatt för sånt) men kan du inte ladda upp dom här: http://tinypic.com/ för jag älskar verkligen dina pyssel! Håller med dig blir fett sur på såna som inte har bättre liv än att reta andra. Jag har blivit mobbad i ca 4 år nu och det är inte roligt! Off topic... Kan inte fota Quidditch planen imorgon tror jag, ska till doktorn ja, jag blir mobbad av två st killar i klassen det är jättejobbigt, jag försöker att inte bry mig men det funkar liksom inte... men iaf, nu är det inte långt kvar på min pygmépuff!
23 feb, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen