Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Sänds säsong fyra på elvan Mugglisgleeks, ni som är bättre upplysta än mig; Hur många avsnitt har visats av säsong 4 på Tv11? Och vilken tid sänds nästa på onsdag? ~MY TUMBLR~ 21 okt, 2012 16:51 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Ginny00: Mugglisgleeks, ni som är bättre upplysta än mig; Hur många avsnitt har visats av säsong 4 på Tv11? Och vilken tid sänds nästa på onsdag? 4x04 visas kl 20.00 nästa onsdag. ![]()
21 okt, 2012 16:59 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Ginny00: Mugglisgleeks, ni som är bättre upplysta än mig; Hur många avsnitt har visats av säsong 4 på Tv11? Och vilken tid sänds nästa på onsdag? 4x04 visas kl 20.00 nästa onsdag. Tack 21 okt, 2012 17:01 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av EmahS: Regionals är en lottning av vilka man får möta Aha.. Jag trodde Regionals var Delstatsmästerskapen.. Men då förstår jag. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 okt, 2012 17:03 |
|
Ginny00
Elev |
Nästa sak jag behöver hjälp med; VAR SER MAN SÄSONG FYRA GRATIS??
Cucirca funkar inte, inte ilivid heller och inte någon av de andra fyra sajterna jag testat. 21 okt, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Tv11? Den kanalen har inte jag Mugglisgleeks, ni som är bättre upplysta än mig; Hur många avsnitt har visats av säsong 4 på Tv11? Och vilken tid sänds nästa på onsdag? 21 okt, 2012 17:56 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Ginny00: Nästa sak jag behöver hjälp med; VAR SER MAN SÄSONG FYRA GRATIS?? Cucirca funkar inte, inte ilivid heller och inte någon av de andra fyra sajterna jag testat. watchseries.eu ^^ 21 okt, 2012 17:58 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Ginny00: Nästa sak jag behöver hjälp med; VAR SER MAN SÄSONG FYRA GRATIS?? Cucirca funkar inte, inte ilivid heller och inte någon av de andra fyra sajterna jag testat. watchseries.eu ^^ åhgud. tack. 21 okt, 2012 18:03 |
|
Stranger
Elev |
Ginny00: inga problem. ^^
21 okt, 2012 19:07 |
|
MizzNina
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 okt, 2012 09:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen