Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
22 dec, 2012 18:03 |
|
Viethina
Elev |
Kola, mycket godare
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 22 dec, 2012 18:17 |
|
Elley
Elev |
22 dec, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Tycker både Knäck och Kola är ganska jobbigt att äta, men Knäck har godast smak!
22 dec, 2012 20:09 |
|
Irah
Elev |
22 dec, 2012 21:20 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Knäk
R.I.P Dobby:( 23 dec, 2012 11:32 |
|
melle-hjrta
Elev |
knäck
23 dec, 2012 11:59 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att båda är mycket goda, men jag väljer ändå kola, eftersom jag tror att jag föredrar den sega konsistensen lite framför den "knäckiga".
Resultat i frågan "knäck eller kola?": 17-10 till knäck! Obs! Ny fråga i första inlägget ... 23 dec, 2012 13:10 |
|
APELSiiN
Elev |
Vi har alltid plastgran, för att pappa är lite allergisk mot vanlig gran.
Men jag tycker att vanlig gran är finare. Så jag säger vanlig gran. ![]()
23 dec, 2012 13:19 |
|
LunaLove<3
Elev |
23 dec, 2012 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen