Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Jag älskar Ministry Of Magic för att dom byggde faktiskt upp hela ministeriet, det är inte bara en massa hörn av olika rum utan dem byggde alltihop ♥
![]()
17 feb, 2012 20:19 |
|
OliverPhelps
Elev |
17 feb, 2012 20:19 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var han inte en köttätande banan? Arthurs face i telefonkiosken♥ Trodde också att han var det </3 ![]()
17 feb, 2012 20:20 |
|
joel9324
Elev |
17 feb, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Tjocka gubben i hissen ! *dööör*
17 feb, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Dumbledore, farlig eller fånig....
Inget av dem... AWESOME! 17 feb, 2012 20:20 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: HAHAH ja! ♥Jag älskar Ministry Of Magic för att dom byggde faktiskt upp hela ministeriet, det är inte bara en massa hörn av olika rum utan dem byggde alltihop ♥ förresten, jag älskar att dom översatte det Arthur sa i kissen till ''men vad dom skitade ner!'' ♥. låter som jag. 17 feb, 2012 20:20 |
|
Huffflepufff
Elev |
NEEJ jag tappade alla mina chips på golvet...
17 feb, 2012 20:20 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av joel9324: Fina London, jag vill tillbaka dit Åh, det där fick mig att längta dit också. Harry-guide-turen var så fin, och jag vill gå den igen. Med typ ingången till ministeriet, gringotts ingång, och cinemas-skylten och en massa. Aw, saknar det 17 feb, 2012 20:21 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dumbledore, farlig eller fånig.... Inget av dem... AWESOME! Men Harris är bättre än Gambon <//3 ![]()
17 feb, 2012 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen