Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hallonsylt
Elev |
3 mar, 2017 10:42 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Ginny Potter!: Jag börjar skolan på måndag!! YAY!!! Mitt lov börjat på måndag!! YAY!!! Jag har haft lov denhär veckan och kommer säkert bli sjuk till måndagen! YAY!!! -_-
3 mar, 2017 12:06 |
|
Holytail
Elev |
3 mar, 2017 12:20 |
|
Alicha black
Elev |
3 mar, 2017 12:56 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Ginny Potter!: Jag börjar skolan på måndag!! YAY!!! HAH jag börjar på onsdag Och jag började i måndags... xD Men det är faktiskt ganska kul å komma tillbaka till skolan. “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 3 mar, 2017 18:04 |
|
Borttagen
|
Vill också ha lov igen! Tänk dig att ha skola 1 timme sen resten av dagen helt fri! 3 mar, 2017 18:07 |
|
Hermionez-04
Elev |
*sticker in med en filosofisk kommentar* om det var lov hela livet, skulle vi då uppskatta vår fritid lika mycket? I'm writing this ironically. 3 mar, 2017 19:09 |
|
Emmi
Prefekt |
3 mar, 2017 19:37 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag är officiellt död xD
aaaaaa 3 mar, 2017 20:27 |
|
Holytail
Elev |
4 mar, 2017 01:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen