Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Var det inte det innan? :O Men det är ju helt fantastiskt! Jag gör en kopp varm choklad till för att fira. x) Men still, hade ingen aning om att det skulle vara olagligt. :o Idag är en bra dag för gaymarrige är äntligen leagal i Finland ♥ Jag trodde också att det redan var lagligt men tydligen fick man inte gå i kyrkan och gifta sig utan bara och registrera sig till staten :\
1 mar, 2017 21:09 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag som trodde att Finland var så långt före i jämlikhet och så! :oSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Var det inte det innan? :O Men det är ju helt fantastiskt! Jag gör en kopp varm choklad till för att fira. x) Men still, hade ingen aning om att det skulle vara olagligt. :o Idag är en bra dag för gaymarrige är äntligen leagal i Finland ♥ Jag trodde också att det redan var lagligt men tydligen fick man inte gå i kyrkan och gifta sig utan bara och registrera sig till staten :\ aaaaaa 1 mar, 2017 21:13 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag som trodde att Finland var så långt före i jämlikhet och så! :o Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Var det inte det innan? :O Men det är ju helt fantastiskt! Jag gör en kopp varm choklad till för att fira. x) Men still, hade ingen aning om att det skulle vara olagligt. :o Idag är en bra dag för gaymarrige är äntligen leagal i Finland ♥ Jag trodde också att det redan var lagligt men tydligen fick man inte gå i kyrkan och gifta sig utan bara och registrera sig till staten :\ Juu.. Dedä e ända vi ha vari några miljarder steg bakom med x) Men nu kanske vi börjar va på någolunda okk nivåå x)
1 mar, 2017 21:19 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Googlade och tydligen blev det lagligt i Sverige först 2009 så vi är inte så mycket bättre xPSkrivet av Choixpeau: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag som trodde att Finland var så långt före i jämlikhet och så! :o Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Var det inte det innan? :O Men det är ju helt fantastiskt! Jag gör en kopp varm choklad till för att fira. x) Men still, hade ingen aning om att det skulle vara olagligt. :o Idag är en bra dag för gaymarrige är äntligen leagal i Finland ♥ Jag trodde också att det redan var lagligt men tydligen fick man inte gå i kyrkan och gifta sig utan bara och registrera sig till staten :\ Juu.. Dedä e ända vi ha vari några miljarder steg bakom med x) Men nu kanske vi börjar va på någolunda okk nivåå x) aaaaaa 1 mar, 2017 23:00 |
|
binchild
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Googlade och tydligen blev det lagligt i Sverige först 2009 så vi är inte så mycket bättre xP Skrivet av Choixpeau: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag som trodde att Finland var så långt före i jämlikhet och så! :o Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Var det inte det innan? :O Men det är ju helt fantastiskt! Jag gör en kopp varm choklad till för att fira. x) Men still, hade ingen aning om att det skulle vara olagligt. :o Idag är en bra dag för gaymarrige är äntligen leagal i Finland ♥ Jag trodde också att det redan var lagligt men tydligen fick man inte gå i kyrkan och gifta sig utan bara och registrera sig till staten :\ Juu.. Dedä e ända vi ha vari några miljarder steg bakom med x) Men nu kanske vi börjar va på någolunda okk nivåå x) Det blev lagligt i samtliga stater i USA och i England häromåret, det blev lagligt i Norge för ett par månader sen och det är fortfarande inte lagligt i Nordirland.. go figure
2 mar, 2017 08:37 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av binchild: *gömmer mig i ett hörn och undviker mänskligheten*Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Googlade och tydligen blev det lagligt i Sverige först 2009 så vi är inte så mycket bättre xP Skrivet av Choixpeau: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag som trodde att Finland var så långt före i jämlikhet och så! :o Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Var det inte det innan? :O Men det är ju helt fantastiskt! Jag gör en kopp varm choklad till för att fira. x) Men still, hade ingen aning om att det skulle vara olagligt. :o Idag är en bra dag för gaymarrige är äntligen leagal i Finland ♥ Jag trodde också att det redan var lagligt men tydligen fick man inte gå i kyrkan och gifta sig utan bara och registrera sig till staten :\ Juu.. Dedä e ända vi ha vari några miljarder steg bakom med x) Men nu kanske vi börjar va på någolunda okk nivåå x) Det blev lagligt i samtliga stater i USA och i England häromåret, det blev lagligt i Norge för ett par månader sen och det är fortfarande inte lagligt i Nordirland.. go figure aaaaaa 2 mar, 2017 20:04 |
|
Emmi
Prefekt |
JAg är i desperat behov av v'nnner på mugglis xD Ngon som vill uggla med mig? (No offence mina vänner här men jag har typ 6 st)
2 mar, 2017 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: JAg är i desperat behov av v'nnner på mugglis xD Ngon som vill uggla med mig? (No offence mina vänner här men jag har typ 6 st) jaaaaag ugglar gärna fast jag är inte ny vän x)))))) 2 mar, 2017 20:19 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: JAg är i desperat behov av v'nnner på mugglis xD Ngon som vill uggla med mig? (No offence mina vänner här men jag har typ 6 st) Fast jag har typ 3 xD
2 mar, 2017 21:47 |
|
Ginny Potter!
Elev |
Jag börjar skolan på måndag!! YAY!!!
Kolla gärna in min ff: Taylors love at Hogwarts!!! Vill gärna uggla!!
3 mar, 2017 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen