Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag måste berätta om min dröm.. Den var PERFEKT! JAg drömde att en massa skuggor kom och hälsade på mig typ en dag som idag. (Det är det vackraste vädret jag någonsin har sett skulle jag tro). Allihopa hade med sig pulkor typ (fråga inte varför ni rest med dem men ni hade det iallafall xD) Och så for vi till världens störtsta pulkabacke typ och vi var ensamma där. Sedan så for vi hem till mig (min familj var typ bortresta) och så såg vi på Harry Potter och sedan någon annan film som jag inte minns vad det var längre x). Jaag vakna så glad men ledsen över att ingen var hos mig Haha I wish jag var där x) jag drömde en så jävla konstig dröm i veckan då jag i drömmen vaknade och var i mitt rum (precis mitt rum) fast det var inte så många saker där, och sängen var dubbelt så stor, och så gick jag bort mot mitt skrivbord och tog upp en förlovningsring och loG FÖR JAG VAR FUCKING FÖRLOVAD MED BRENDON URIE OMG JAG ORKAR INTE xDDDDDDD 25 feb, 2017 22:20 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Holytail: Hahah, nice x)Hello folks, jag har känt mig extra gay idag och jag är lycklig och aaah sportlov ♥.♥ LIVET ÄR VÄRT ATT LEVA WOHOOO jag är på ett väldigt bra humöör aaaaaa 26 feb, 2017 06:06 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Holytail: Hello folks, jag har känt mig extra gay idag och jag är lycklig och aaah sportlov ♥.♥ LIVET ÄR VÄRT ATT LEVA WOHOOO jag är på ett väldigt bra humöör Men same!! Asså har typ sprungit runt och sjungit nån stop hel dan? ... och Inte brytt mig ett skit om homofobjävlar
26 feb, 2017 15:56 |
|
CyberDoctor
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Choixpeau: Wait, vad har jag missat? Jag undrar också?! Wait, jag har också missat det här ... Eller kanske inte, men jag hade helt blömt bort att jag babblat om ngt xD Tror det var du. Ska kolla vad den heter sen 5/5 26 feb, 2017 20:16 |
|
Tom Feltons mörka fanclub
Elev |
Fantastiska Vidunder vann en Oscar för bästa kostym!
27 feb, 2017 08:54 |
|
Emmi
Prefekt |
27 feb, 2017 13:14 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag behöver motivation till att orka ta mig ut och köpa choklad.. Jag vill ha det men orkar inte x) Relaterar, relaterar...
27 feb, 2017 13:16 |
|
Emmi
Prefekt |
27 feb, 2017 21:00 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Detta är sjuuukt random men jag skulle såå vilja fylla år typ 2/3 gr i året?! Same!! xD “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 27 feb, 2017 21:25 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Detta är sjuuukt random men jag skulle såå vilja fylla år typ 2/3 gr i året?! Vem skulle inte?
27 feb, 2017 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen