Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD ojj taaackkkk!!!!! HAhah naahh.. JAg äår ingen hallonsaft drickare xD Jag äter bären & HAllon trip men inte vanlig saft.. Vet inte det faller mig inte i samken xD Hur vet du att det inte faller dig i smaken om du aldrig smakat? :o Tror inte jag heller har smakat faktiskt men hallonsylt är ju himlen så jag antar att saften också borde va god.
24 feb, 2017 22:57 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD ojj taaackkkk!!!!! HAhah naahh.. JAg äår ingen hallonsaft drickare xD Jag äter bären & HAllon trip men inte vanlig saft.. Vet inte det faller mig inte i samken xD Hur vet du att det inte faller dig i smaken om du aldrig smakat? :o Tror inte jag heller har smakat faktiskt men hallonsylt är ju himlen så jag antar att saften också borde va god. För vi har haft det blandat med annat x) Jag tror faktist jag har trauma för den. xD Och jag´kanske har smakat den när jag hade spysjuka när jag var 5 (jag spydde i över en vecka så jag minns den Dx) och d¨å drack jag och spydde genast upp den. jag tror det kan vara så.. Sedan dess har jag inte druckit om jag ens drack det dåå och det inte var ngot annat x)
24 feb, 2017 23:00 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD ojj taaackkkk!!!!! HAhah naahh.. JAg äår ingen hallonsaft drickare xD Jag äter bären & HAllon trip men inte vanlig saft.. Vet inte det faller mig inte i samken xD Hur vet du att det inte faller dig i smaken om du aldrig smakat? :o Tror inte jag heller har smakat faktiskt men hallonsylt är ju himlen så jag antar att saften också borde va god. För vi har haft det blandat med annat x) Jag tror faktist jag har trauma för den. xD Och jag´kanske har smakat den när jag hade spysjuka när jag var 5 (jag spydde i över en vecka så jag minns den Dx) och d¨å drack jag och spydde genast upp den. jag tror det kan vara så.. Sedan dess har jag inte druckit om jag ens drack det dåå och det inte var ngot annat x) Låter ju hemskt... O.o Ungefär som när jag åt kladdkaka och varje gång fick jag ont i magen och ibland spydde. Men nu älskar jag det.
24 feb, 2017 23:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD ojj taaackkkk!!!!! HAhah naahh.. JAg äår ingen hallonsaft drickare xD Jag äter bären & HAllon trip men inte vanlig saft.. Vet inte det faller mig inte i samken xD Hur vet du att det inte faller dig i smaken om du aldrig smakat? :o Tror inte jag heller har smakat faktiskt men hallonsylt är ju himlen så jag antar att saften också borde va god. För vi har haft det blandat med annat x) Jag tror faktist jag har trauma för den. xD Och jag´kanske har smakat den när jag hade spysjuka när jag var 5 (jag spydde i över en vecka så jag minns den Dx) och d¨å drack jag och spydde genast upp den. jag tror det kan vara så.. Sedan dess har jag inte druckit om jag ens drack det dåå och det inte var ngot annat x) Låter ju hemskt... O.o Ungefär som när jag åt kladdkaka och varje gång fick jag ont i magen och ibland spydde. Men nu älskar jag det. Jag hade samma trauma för anans efter att ha spytt upp det.. nu är det mitt liv x) Trevligt samtalsämne vi har xD
24 feb, 2017 23:08 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD ojj taaackkkk!!!!! HAhah naahh.. JAg äår ingen hallonsaft drickare xD Jag äter bären & HAllon trip men inte vanlig saft.. Vet inte det faller mig inte i samken xD Hur vet du att det inte faller dig i smaken om du aldrig smakat? :o Tror inte jag heller har smakat faktiskt men hallonsylt är ju himlen så jag antar att saften också borde va god. För vi har haft det blandat med annat x) Jag tror faktist jag har trauma för den. xD Och jag´kanske har smakat den när jag hade spysjuka när jag var 5 (jag spydde i över en vecka så jag minns den Dx) och d¨å drack jag och spydde genast upp den. jag tror det kan vara så.. Sedan dess har jag inte druckit om jag ens drack det dåå och det inte var ngot annat x) Låter ju hemskt... O.o Ungefär som när jag åt kladdkaka och varje gång fick jag ont i magen och ibland spydde. Men nu älskar jag det. Jag hade samma trauma för anans efter att ha spytt upp det.. nu är det mitt liv x) Trevligt samtalsämne vi har xD Verkligen!! Hahahah xD Ananas har jag alltid tyckt om!
24 feb, 2017 23:10 |
|
Holytail
Elev |
Hello folks, jag har känt mig extra gay idag och jag är lycklig och aaah sportlov ♥.♥
LIVET ÄR VÄRT ATT LEVA WOHOOO jag är på ett väldigt bra humöör
25 feb, 2017 00:19 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag måste berätta om min dröm.. Den var PERFEKT!
JAg drömde att en massa skuggor kom och hälsade på mig typ en dag som idag. (Det är det vackraste vädret jag någonsin har sett skulle jag tro). Allihopa hade med sig pulkor typ (fråga inte varför ni rest med dem men ni hade det iallafall xD) Och så for vi till världens störtsta pulkabacke typ och vi var ensamma där. Sedan så for vi hem till mig (min familj var typ bortresta) och så såg vi på Harry Potter och sedan någon annan film som jag inte minns vad det var längre x). Jaag vakna så glad men ledsen över att ingen var hos mig
25 feb, 2017 11:32 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag måste berätta om min dröm.. Den var PERFEKT! JAg drömde att en massa skuggor kom och hälsade på mig typ en dag som idag. (Det är det vackraste vädret jag någonsin har sett skulle jag tro). Allihopa hade med sig pulkor typ (fråga inte varför ni rest med dem men ni hade det iallafall xD) Och så for vi till världens störtsta pulkabacke typ och vi var ensamma där. Sedan så for vi hem till mig (min familj var typ bortresta) och så såg vi på Harry Potter och sedan någon annan film som jag inte minns vad det var längre x). Jaag vakna så glad men ledsen över att ingen var hos mig Haha I wish jag var där x)
25 feb, 2017 11:47 |
|
Borttagen
|
Såå leden men jag går ur klanen
25 feb, 2017 19:30 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
25 feb, 2017 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen