Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av GinnyGranger: När man har mycket att göra, men det enda man känner för är att kolla på Netflix... Känner igen mig såå mycket i det xD Slutade med att jag kollade på mina kompisars livestream och facetimade med de... XD 24 feb, 2017 20:09 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: När man har mycket att göra, men det enda man känner för är att kolla på Netflix... Jag har också så mycket att göra men jag sitter bara och mugglar x)
24 feb, 2017 20:16 |
|
Emmi
Prefekt |
24 feb, 2017 20:59 |
|
Alicha black
Elev |
24 feb, 2017 21:03 |
|
Emmi
Prefekt |
Jaaaahhhhhhhh ♥ Ngon annan som har sportlov och vill skypea ett akward skype samtal xD?
24 feb, 2017 21:07 |
|
Borttagen
|
NEEEEEEJ! Jag vill också ha det! 24 feb, 2017 21:12 |
|
GinnyGranger
Elev |
SPORTLOV!!! (och typ alla mina kompisar är och åker skidor, så jag kommer vara fett lonely)
24 feb, 2017 22:25 |
|
Emmi
Prefekt |
24 feb, 2017 22:50 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD
24 feb, 2017 22:53 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Massa fula ord senare och min profil börjar bli till något! Det tog ju bara si sådär 2 timmar x) Men... "It's better to look back on life and say: "I can't belive I did that." than look back and say: "I wish I did that."" Önskar du aldrig att du smakat på hallonsaft då? xD ojj taaackkkk!!!!! HAhah naahh.. JAg äår ingen hallonsaft drickare xD Jag äter bären & HAllon trip men inte vanlig saft.. Vet inte det faller mig inte i samken xD
24 feb, 2017 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen