Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Siggan 09: Alltså, jag.är i fjällen på skidsemester och det är jättekul, men detr jättedålig teckning så vi har typ aldrig internet och r vi väl har det så är det 'för sent' för mig. Ville bara klaga lite... Händer mig så ofta när det är runt middagstid för då connectar alla till ett gemensamt nät även om det är olika wifi-anslutningsr >: ( So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 feb, 2017 22:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
I tisdags hade jag en dålig kväll + eftermiddag. Igår hade jag en dålig dag. Idag har jag haft en dålig morgon. Sen vart slöjden inställd och allt vart plötsligt bättre xD
![]()
23 feb, 2017 10:46 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: I tisdags hade jag en dålig kväll + eftermiddag. Igår hade jag en dålig dag. Idag har jag haft en dålig morgon. Sen vart slöjden inställd och allt vart plötsligt bättre xD I feel u x( Håltimme är niiice
23 feb, 2017 12:16 |
|
CyberDoctor
Elev |
Hallonsylt såg din intervju i boktidningen (sry att jag taggar)
5/5 23 feb, 2017 13:57 |
|
Siggan 09
Elev |
Vilken boktidning? (Förresten kan du bara skriva Eru) “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 23 feb, 2017 17:24 |
|
Choixpeau
Elev |
Wait, vad har jag missat?
aaaaaa 23 feb, 2017 21:35 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Wait, vad har jag missat? Jag undrar också?! 24 feb, 2017 07:12 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: Skrivet av Choixpeau: Wait, vad har jag missat? Jag undrar också?! Wait, jag har också missat det här ... Eller kanske inte, men jag hade helt blömt bort att jag babblat om ngt xD 24 feb, 2017 14:28 |
|
GinnyGranger
Elev |
När man har mycket att göra, men det enda man känner för är att kolla på Netflix...
24 feb, 2017 16:58 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av GinnyGranger: När man har mycket att göra, men det enda man känner för är att kolla på Netflix... Känner igen mig såå mycket i det xD “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 24 feb, 2017 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen