Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hallonsylt
Elev |
21 feb, 2017 10:45 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo WOW! Säg hej från mig!! Hon säger hej tillaka 21 feb, 2017 10:46 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo WOW! Säg hej från mig!! Hon säger hej tillaka Yayy!! Trevlig person x) Jag gillar henne. 21 feb, 2017 11:15 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo WOW! Säg hej från mig!! Hon säger hej tillaka Yayy!! Trevlig person x) Jag gillar henne. *smyger in i ert samtal* Jag shippar hanna och random engelsk människa hejdååååå.....
21 feb, 2017 11:50 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Hälsa henne att hon får en virtuell gurka från mig! Två timmar försent, men ändå xDSkrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo WOW! Säg hej från mig!! Hon säger hej tillaka aaaaaa 21 feb, 2017 12:08 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av LunaLovegood123: Hälsa henne att hon får en virtuell gurka från mig! Två timmar försent, men ändå xD Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo WOW! Säg hej från mig!! Hon säger hej tillaka Du är försent ute Skrivet av Alicha black: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av LunaLovegood123: JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo WOW! Säg hej från mig!! Hon säger hej tillaka Yayy!! Trevlig person x) Jag gillar henne. *smyger in i ert samtal* Jag shippar hanna och random engelsk människa hejdååååå..... Wow OTP! 21 feb, 2017 14:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Emmi: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Kyrkan är inte så dum endå. De bjuder på pizza & vin gratis x) Nu är det bara 5 dagar i skolan och sedan är det S P O R T L O V Vinet finns väl inte alkohol va? Haha juop xD Men det var väldigt låg halt! Okeeeeeeej, hade ingen aning om att man ger barn vin.... Alltså, man gör det, men i alla fall när man pratar nattvard så är det otroligt låg halt, och eftersom man ofta doppar brödet så får man i sig så lite att det typ bara är som saft ... Sen om man bjuder barn på vin utanför nattvarden det är en annan sak, och någonting man kanske inte borde göra xD Doppar brödet? Nejj man sätter det i munnen och seda dricker man vin på juu Haha, i vår församling får man välja och jag drack en gång och sen så satt jag och dog av att det brände resten av gudstjänsten xD Nattvarden har lärt mig att ALDRIG dricka alkohol xD Väänta.. Brände?? Jag tyckte mest det smakade lite konstigt x) Jag kommer nog aldrig bli någon alkoholist eller någin som dricker alkohol sådär bara men jag tror jag kommer dricka i framtoden om jag är på någon finare middag för att vara artig x)
21 feb, 2017 17:13 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
21 feb, 2017 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Gör mitt quiz nu! http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1702110729526209&lnk& Fick ALLA rätt 21 feb, 2017 17:45 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Gör mitt quiz nu! http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1702110729526209&lnk& 40% 21 feb, 2017 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen