Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Alicha black: Jag har sportlov nu tjohoooSkrivet av Borttagen: mitt sportlov är slut nu smh Whut?? Mitt har inte äns börjat : ( aaaaaa 20 feb, 2017 13:05 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Jag har sportlov nu tjohooo Skrivet av Borttagen: mitt sportlov är slut nu smh Whut?? Mitt har inte äns börjat : ( Öööröööttvöööst Öööö x(
20 feb, 2017 13:12 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Alicha black: MowhahahSkrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Jag har sportlov nu tjohooo Skrivet av Borttagen: mitt sportlov är slut nu smh Whut?? Mitt har inte äns börjat : ( Öööröööttvöööst Öööö x( aaaaaa 20 feb, 2017 13:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Mowhahah Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Jag har sportlov nu tjohooo Skrivet av Borttagen: mitt sportlov är slut nu smh Whut?? Mitt har inte äns börjat : ( Öööröööttvöööst Öööö x( Jag har också 20 feb, 2017 13:45 |
|
Emmi
Prefekt |
Nuu vet jag att det var dendär idioten som hittat hit och jag tänker skita fullständigt i henne och tänker skriva hur mycket jag vill. Hon får väl stalka mig här nu också men ni är mina vänner och jag vill prata med er utan att hon ska förstöra fler vänskaper!
20 feb, 2017 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Nuu vet jag att det var dendär idioten som hittat hit och jag tänker skita fullständigt i henne och tänker skriva hur mycket jag vill. Hon får väl stalka mig här nu också men ni är mina vänner och jag vill prata med er utan att hon ska förstöra fler vänskaper! Bra att du inte bryr dig om henne! Om hon har förstört vänskaper så måste hon bli förbannad av IMOSAR! Hoppas att du mår bättre nu!♥ 20 feb, 2017 20:43 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Jaaaa vad bra! ♥ Välkommen tillbaka och stuff unge!Nuu vet jag att det var dendär idioten som hittat hit och jag tänker skita fullständigt i henne och tänker skriva hur mycket jag vill. Hon får väl stalka mig här nu också men ni är mina vänner och jag vill prata med er utan att hon ska förstöra fler vänskaper! aaaaaa 20 feb, 2017 20:57 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Kyrkan är inte så dum endå. De bjuder på pizza & vin gratis x) Nu är det bara 5 dagar i skolan och sedan är det S P O R T L O V Vinet finns väl inte alkohol va? Haha juop xD Men det var väldigt låg halt! Okeeeeeeej, hade ingen aning om att man ger barn vin.... Alltså, man gör det, men i alla fall när man pratar nattvard så är det otroligt låg halt, och eftersom man ofta doppar brödet så får man i sig så lite att det typ bara är som saft ... Sen om man bjuder barn på vin utanför nattvarden det är en annan sak, och någonting man kanske inte borde göra xD Doppar brödet? Nejj man sätter det i munnen och seda dricker man vin på juu Haha, i vår församling får man välja och jag drack en gång och sen så satt jag och dog av att det brände resten av gudstjänsten xD Nattvarden har lärt mig att ALDRIG dricka alkohol xD 21 feb, 2017 09:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Mowhahah Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Alicha black: Jag har sportlov nu tjohooo Skrivet av Borttagen: mitt sportlov är slut nu smh Whut?? Mitt har inte äns börjat : ( Öööröööttvöööst Öööö x( Jag har också men alla i min klass är fortfarande aströtta så vi får alla våra lärare jätte pissed off hahahahahah vi har spenderat hela franskalektion med att spela störande ljud från våra datorer xDDDD 21 feb, 2017 10:16 |
|
LunaLovegood123
Elev |
JAG SKYPAR MED EN FRÅN ENGLAND! Wohooohohoo
21 feb, 2017 10:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen