@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Var ett HSM-fan tidigare, nu så är jag inte lika fanatisk om det, men nästan mysigt att lyssna efter så många år...
11 nov, 2011 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Var ett HSM-fan tidigare, nu så är jag inte lika fanatisk om det, men nästan mysigt att lyssna efter så många år... haha samma här, kan fortfarande alla låtar från ettan och tvåan, men jag han tröttna innan trean kom ut o.o 11 nov, 2011 23:11 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av scarhead: samma här x)Var ett HSM-fan tidigare, nu så är jag inte lika fanatisk om det, men nästan mysigt att lyssna efter så många år... ![]()
11 nov, 2011 23:11 |
|
Borttagen
|
Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? 11 nov, 2011 23:12 |
|
linnvendela
Elev |
Jag går i musikklass. Det är awesome!!
Jaha. 11 nov, 2011 23:12 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag saknar när min favoritartist var Vanessa Hudgens i kanske ett två år faktiskt HHAH fast nu har HP fyllt ut allting Skrivet av scarhead: Var ett HSM-fan tidigare, nu så är jag inte lika fanatisk om det, men nästan mysigt att lyssna efter så många år... haha samma här, kan fortfarande alla låtar från ettan och tvåan, men jag han tröttna innan trean kom ut o.o och min favvo-låt är fortf Breaking Free därifrån ♥ 11 nov, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag saknar när min favoritartist var Vanessa Hudgens i kanske ett två år faktiskt HHAH fast nu har HP fyllt ut allting Skrivet av scarhead: Var ett HSM-fan tidigare, nu så är jag inte lika fanatisk om det, men nästan mysigt att lyssna efter så många år... haha samma här, kan fortfarande alla låtar från ettan och tvåan, men jag han tröttna innan trean kom ut o.o och min favvo-låt är fortf Breaking Free därifrån ♥ ettan är helt klart, bäst. men håller med Harry Potter äre nu ♥ kommer ihåg när man va typ 10-11 ? och stod och övade in danserna xd 11 nov, 2011 23:14 |
|
GinnyOlivia
Elev |
11 nov, 2011 23:14 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nope, Göteborg! Jag tror nog att det kommer vara stort tryck härifrån också och att dom kommer komma hit^^. Har du fått svar, eller ska man ens få svar? Haha, det kommer nog att bli galet x) + att man ska ju göra en provscen med någon annan. Tänk om man inte alls kan samarbeta med den här människan? :o Nej, jag har inte fått något svar. Ja, jag tror att man får svar. Men det kan nog dröja en vecka eller något
11 nov, 2011 23:14 |
|
scarhead
Lärare |
jag var kanske 7-8 hihi ♥
jag och min kompis lekte Gabriella och Sharpay minns när jag fick dom här sångerna till playstation ♥ 11 nov, 2011 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen