Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 300 301 302 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Ginny.T
Elev

Avatar


jättebra! meeeera

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

18 jan, 2012 23:12

Borttagen

Avatar


ERIC:
Jag vandrade runt i slottet. Klockan var snart åtta och jag hade inget att göra.
- Eric?
Jag snurrade runt och såg Demelza komma gåendes mot mig.
- Hej gumman. Jag kramade henne och gav henne en snabb puss på kinden.
Hon log med blossande kinder.
- Hur är läget?
Jag ryckte på axlarna.
- Det är väl okej. Själv?
Hon log snett.
- Det är perfekt!
Jag nickade sakta.
- Vad bra...
Hon nickade och log normalt.
- Demelza kommer du?
Hon tittade över axlen på sin brunhåriga väninna innan hon nickade och sa:
- Vi ses Eric!
Jag nickade.
- Det gör vi!
Hon log och sprang till sin väninna som flinade och de började gå mot det jag antog skulle vara Slytherins sällskapsrum.
Jag tittade på klockan och började sedan springa.
Klockan var fem över åtta och jag måste upp till sällskapsrummet fort!
Jag rusade upp för alla trappor och bad en stilla bön att ingen lärare skulle se mig.
VIlken tur jag hade!
- Där är du! Min kompis Lucas tittade på mig.
Jag nickade.
- Sorry glömde bort tiden!
Han flinade.
- Lugnt. Men du skulle hjälpa mig med Professor Snapes uppsats!
Jag nickade.
Vi satte oss vid ett bord och började.
Tre timmar senare sjönk jag ner mellan mina lakan och somnade på exakt 1 sekund!

Mera? Är fortfarande sjuk -.-

19 jan, 2012 09:16

Borttagen

Avatar


Åh ! Krya på diiiiiiiiiiiig ! ♥

Superbra! Mera ! ♥

19 jan, 2012 15:21

Ginny.T
Elev

Avatar


superbra!
krya på dig!♥

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

19 jan, 2012 15:36

Borttagen

Avatar


krya på dig!

19 jan, 2012 15:56

jessipotter
Elev

Avatar


Bra !

Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV]

19 jan, 2012 16:34

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Jättebra!!! krya på dig♥

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

19 jan, 2012 16:36

Borttagen

Avatar


Kryya påååååå diiiig!!

19 jan, 2012 17:39

mican00
Elev

Avatar


jättebra! du skriver verkligen supermegabra!
krya på dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

19 jan, 2012 18:22

nilla10
Elev

Avatar


ja, krya på dig

hej hej! :)

19 jan, 2012 18:26

1 2 3 ... 300 301 302 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.