Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.T
Elev |
jättebra! meeeera
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 18 jan, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
ERIC:
Jag vandrade runt i slottet. Klockan var snart åtta och jag hade inget att göra. - Eric? Jag snurrade runt och såg Demelza komma gåendes mot mig. - Hej gumman. Jag kramade henne och gav henne en snabb puss på kinden. Hon log med blossande kinder. - Hur är läget? Jag ryckte på axlarna. - Det är väl okej. Själv? Hon log snett. - Det är perfekt! Jag nickade sakta. - Vad bra... Hon nickade och log normalt. - Demelza kommer du? Hon tittade över axlen på sin brunhåriga väninna innan hon nickade och sa: - Vi ses Eric! Jag nickade. - Det gör vi! Hon log och sprang till sin väninna som flinade och de började gå mot det jag antog skulle vara Slytherins sällskapsrum. Jag tittade på klockan och började sedan springa. Klockan var fem över åtta och jag måste upp till sällskapsrummet fort! Jag rusade upp för alla trappor och bad en stilla bön att ingen lärare skulle se mig. VIlken tur jag hade! - Där är du! Min kompis Lucas tittade på mig. Jag nickade. - Sorry glömde bort tiden! Han flinade. - Lugnt. Men du skulle hjälpa mig med Professor Snapes uppsats! Jag nickade. Vi satte oss vid ett bord och började. Tre timmar senare sjönk jag ner mellan mina lakan och somnade på exakt 1 sekund! Mera? Är fortfarande sjuk -.- 19 jan, 2012 09:16 |
|
Borttagen
|
Åh ! Krya på diiiiiiiiiiiig ! ♥
Superbra! Mera ! ♥ 19 jan, 2012 15:21 |
|
Ginny.T
Elev |
superbra!
krya på dig!♥ "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 19 jan, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
krya på dig!
19 jan, 2012 15:56 |
|
jessipotter
Elev |
Bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 19 jan, 2012 16:34 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!! krya på dig♥
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 19 jan, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Kryya påååååå diiiig!!
19 jan, 2012 17:39 |
|
mican00
Elev |
19 jan, 2012 18:22 |
|
nilla10
Elev |
ja, krya på dig
hej hej! :) 19 jan, 2012 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen